طراحی سایت

شرکت طراحی سایت بابل

شرکت طراحی سایت بابل | ورود به فضای مجازی و طراحی وب‌سایت، بخش مهمی از کسب و کار شماست که باید به صورت تخصصی انجام شود. شرکتی که کار طراحی سایت تخصصی خود را به آن می‌سپارید باید بتواند تمام نیاز‌های کسب و کار شما را در فضای مجازی پاسخ دهد. از جمله مهم‌ترین معیار‌های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت می‌توان به تخصص کافی، پشتیبانی قوی و پرسنل مجرب اشاره کرد.

 

 

شرکت طراحی سایت بابل

 

 

طراحی سایت در بابل برای هر زمینه کاری اعم از شرکتی، املاکی، فروشگاهی، پزشکی، خدماتی، آموزشی، خبری و حتی فعالیت‌های شخصی روشی فوق العاده موثر و سودآور است. با طراحی سایت حرفه‌ای دربابل پیشرفت کسب و کار شما تضمینی است. این رشد صد در صدی که از آن حرف می‌زنیم به سادگی اتفاق نمی‌افتد. به عواملی بستگی دارد که اگر از این عوامل آگاهی کامل داشته باشید با داشتن یک وب‌سایت بهترین اتفاق‌ها پیش روی شما است.

 

وب سازان خزر

شرکت طراحی سایت بابل
شرکت طراحی سایت بابل

 

ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای چیست؟

 

گروه وب سازان خزر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با استفاده از تخصص و خلاقیت تیم جوان خود مناسب‌ترین وب‌سایت را برای کسب و کار شما راه ­اندازی کند.

 

۱- طراحی سایت با ظاهری زیبا و متناسب

اولین چیزی که در ورود به یک وب‌سایت توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند، طراحی و ظاهر آن است. البته همان قدر که زیبایی و چشم نواز بودن اهمیت دارد، هماهنگی رنگ‌های انتخاب شده با ماهیت سازمان نیز مهم است. سازمان‌ها و شرکت‌های اداری بهتر است از رنگ‌های رسمی استفاده کنند، در حالی که فروشگاه‌ها با رنگ‌های گرم و جذاب می‌توانند بازدید کنندگان را برای خرید کردن ترغیب کنند.

طراحی خلاقانه، استفاده از فونت‌های جذاب، تصاویر باکیفیت، آیکن‌های مرتبط و تجربه کاربری عالی بخشی از ویژگی‌های تیم طراحی سایت وب سازان خزر می‌باشد.

 

۲- طراحی ریسپانسیو و نمایش مناسب در موبایل

امروزه به دلیل راحتی و همچنین گسترش گوشی‌های هوشمند، اکثر کاربران با موبایل خود وب‌گردی می‌کنند. جذب این افراد برای بازدید از سایت می‌تواند در تعداد بازدید کنندگان آن تاثیر چشمگیری داشته باشد. سایت ریسپانسیو علاوه بر صفحه کامپیوتر، در صفحه نمایش‌های کوچکتر مثل تبلت و موبایل بخوبی نمایش داده می‌شود و طراحی آن بهم نمی‌ریزد.

یکی از خدماتی که ما در تمامی سفارش‌های طراحی سایت ارائه می‌دهیم، طراحی سایت‌های ریسپانسیو (واکنش گرا) می‌باشد.

 

۳- سئو (بهینه سازی) سایت

یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی سایت، سئو است. منظور از سئو، بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای موتورهای جستجو (از جمله گوگل) می‌باشد. سئو یک سرمایه‌گذاری کم ‌هزینه و پر بازخورد است. حضور یک سایت در صفحه اول گوگل، می‌تواند تعداد بازدید از آن را ده‌ ها برابر افزایش دهد. عوامل بسیار زیادی در بهبود سئوی یک وب‌سایت تاثیرگذارند.

 

شرکت طراحی سایت بابل

 

نکات مهم در طراحی وب‌سایت

 

طراحی وب‌سایت و ایجاد بخش‌های مختلف آن، اهمیت بسیاری برای معرفی برند و کسب و کار شما دارد. بنابراین در زمینه طراحی وب‌سایت جنبه ‌های گوناگونی باید در نظر گرفته شود که به سبب پیشرفت روزافزون اینترنت همواره بر این موارد افزوده می‌شود.

 

۱- طراحی سایت باید متناسب و بر اساس عنوان و محتوای مطالب باشد؛ یعنی برای مثال اگر وب‌سایت برای یک برند غذایی است و محتوا و مطالب آن در حوزه مواد غذایی است، طراحی وب‌سایت این برند باید متناسب با حوزه فعالیت آن باشد.

۲- کلیه محتوا، مطالب و اطلاعات درون وب‌سایت باید مطابق با هدف کسب و کار و برند باشد و طیفی از عموم را نشانه رود که به دنبال اطلاعات ارائه شده در سایت هستند.

۳- وب‌سایت باید قابل فهم باشد به طوری که برقراری ارتباط با آن حتی برای مخاطبانی که آشنایی چندانی با فضای وب ندارند، آسان باشد. چنانچه سایت به اندازه کافی بزرگ بوده و اطلاعات زیادی را شامل شود، باید اطلاعات راهنما را به گونه‌ای به کار برد که به سرعت در اختیار بیننده قرار گیرند.

۴- قالب و طرح وب‌سایت باید به گونه‌ای باشد که بتواند پایداری و ثبات را القا کند. استفاده از طراحان مجرب می‌تواند این موضوع را به کلی حل کند.

۵- سبک نگارش باید زیبا و تخصصی بوده و مناسب با سلیقه مخاطبان و محتوای سایت باشد. این نکته که خود شاخه‌ای جدا در حوزه ایجاد وب‌سایت برای وب‌سایت برند و کسب و کار شماست، علاوه بر ایجاد ارتباط با مخاطب، در سئو سایت و رتبه بندی آن در سرچ موتورهای جست و جو بسیار موثر است.

 

وب سازان خزر

طراحی سایت
طراحی سایت

 

خدمات ما در وب سازان خزر

قبل از انتخاب بهترین شرکت طراحی وب‌سایت می‌بایست نمونه کارها و میزان رضایت مشتریان را به دقت بررسی کنید.

 

  • طراحی وب سایت
    طراحی سایت حرفه‌ای و جذاب، یک قدم نزدیک تر به جذب مشتریان جدید
  • بهینه سازی و سئو
    بهینه سازی وب‌سایت برای کسب بالاترین رتبه در نتایج موتورهای جستجو
  • بازاریابی محتوا
    تولید محتوای خلاق و یونیک با هدف رشد ترافیک و جذب کاربر واقعی
  • بازاریابی ایمیل
    تبلیغات هدفمند و هدایت مشتریان به وب‌سایت از طریق ارسال ایمیل
  • بازاریابی شبکه اجتماعی
    برندسازی، افزایش ترافیک و جذب مشتریان از طریق شبکه اجتماعی
  • تبلیغات کلیکی
    تبلیغات بهینه و هدفمند از طریق پرداخت بابت هر کلیک بر روی تبلیغ شما

 

 

مراحل طراحی سایت در وب سازان خزر

اگر به فکر طراحی سایت هستید به شما تبریگ می‌گوییم. شما تنها چند قدم تا رسیدن به هدف خود فاصله دارید. ما در گروه وب سازان خزر طراحی وب‌سایت شما را به بهترین شکل ممکن و در چند مرحله انجام می‌دهیم.


۱-تماس اولیه و برگزاری جلسه
برگزاری یک جلسه به صورت تلفنی یا حضوری در دفتر شرکت و نیازسنجی


۲-ارائه بهترین راهکار و پیشنهادات
نسبت به نیاز‌های شما بهترین راهکار را به شما پیشنهاد می‌دهیم و می‌توانید از تجربیات ما استفاده نمایید.


۳-ارائه طرح و دموی اولیه
بر اساس نیاز‌های شما و اهداف مطرح شده در جلسه یک طرح اولیه گرافیکی از وب‌سایت را دریافت می‌کنید.


۴-دریافت بازخورد و نظرات شما
ثبت تغییرات و نظرات شما در طرح و دموی اولیه سایت و به تایید رساندن آن


۵-پیاده سازی وب‌سایت
پیاده سازی طرح نهایی وب‌سایت به صورت کاملا بهینه و با استانداردهای روز دنیا


۶-تحویل وب‌سایت و شروع پشتیبانی
وب‌سایت را به شما تحویل می‌دهیم ولی تنها نخواهید ماند و از پشتیبانی کامل ما بهره‌مند می‌شوید.

 

 

 

 

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی‌های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376