طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی در مازندران

طراحی سایت شرکتی در مازندران | پیشرفت علم در زندگی ما تحولاتی ایجاد کرده است. همچنین پیشرفت علم در کسب و کار نیز تحولاتی را به وجود آورده است. یکی از این تحولات تبدیل کسب و کار فیزیکی به کسب و کار آنلاین است که این امکان را می‌دهد شعبه دوم کسب و کار خود را در اینترنت بنا کنند. در حال حاضر افراد قبل از اینکه به یک شرکت یا واحد صنفی مراجعه کنند آن را در گوگل سرچ می‌کنند تا از خدمات ارائه شده و نوع شرکت و… مطلع شوند. در کل طراحی سایت شرکتی برای یک شرکت و یا یک واحد صنفی امری ضروری است.

طراحی سایت شرکتی در مازندران

وب‌سایت‌ها فاصله جغرافیایی را از بین می‌برند. و ارتباطات افراد را با هم گسترده‌تر می‌کنند. پیش از ظهور و رشد سایت‌ها، بسیاری از شرکت‌ها محدود به محیط جغرافیایی خود بودند و یا به سختی با دیگر شرکت‌ها و مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کردند. وب‌سایت‌های شرکتی از جمله وب‌سایت‌هایی هستند که می‌توانند قدرتمند تر از هر نوع وب‌سایت دیگری در سطح اینترنت عمل کنند. هم از لحاظ محتوا و هم ازلحاظ سود دهی برای شرکت، وب‌سایت شرکتی امروزه به عنوان یک نماینده از شرکت مورد نظر عمل می‌کنند. به این دلیل که کاربران این امکان را ندارند تا حضورا در محل شرکت مورد نظر حضور داشته باشند، بنابراین وب‌سایتی که به عنوان نماینده شرکت طراحی شده است می‌تواند یک معرف از کلیت آن شرکت باشد.

وظیفه‌ی اصلی وب‌سایت‌های شرکتی، معرفی خدمات و در برخی موارد محصولات یک شرکت، سازمان یا موسسه است. همچنین وسیله‌ای برای ارتباط با مشتریان از سرتاسر کره خاکی که دیگر نیازی به ملاقات حضوری نخواهند داشت و با استفاده از وب‌سایت ارتباطی دو سویه و محکم بین شما و مشتری شکل می‌گیرد.

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت شرکتی در مازندران
طراحی سایت شرکتی در مازندران

اهمیت استفاده از سایت شرکتی

در حال حاضر عدم طراحی سایت برای کسب و کار‌ها به منزله بی‌هویت بودن آن است. پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و از سوی دیگر روند رو به رشد استفاده مردم از اینترنت دو عامل مهمی هستند که مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها را به داشتن یک سایت شرکتی به منظور تبلیغ و معرفی خدمات و برند خود ترغیب کرده است. به طوری که به عنوان یک اقدام ضروری برای شرکت‌ها محسوب می‌شود.

همانطور که می‌دانید تعداد کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است به طوری که آن‌ها برای کسب اطلاعات در مورد هر نوع محصول یا خدماتی و یا حتی خرید آن، پیش از هر کاری به سراغ موتورهای جستجو می‌روند و اگر کاربران ناآشنا با برند شما در وهله اول با یک چهره نامطلوب و ناخوشایند از شرکت شما مواجه شوند، به طور حتم جذب کسب و کار شما نشده و نهایتاً اکثر مشتریان خود را از دست خواهید داد، پس باید سایت خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید که علاوه بر گوگل، مورد پسند کاربران نیز قرار بگیرد.

طراحی سایت شرکتی در مازندران

امروزه شرکت‌های زیادی در مازندران دارای وب‌سایت بوده و فعالیت‌های زیاد و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم فعالیت شرکت شما در این زمینه، سبب می‌شود که مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. برخی از شرکت‌ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب‌سایت خود ارائه می‌دهند. علاوه بر آن، مراحل معرفی تا فروش محصول را توسط وب‌سایت خود انجام می‌دهند. بنابراین به تیم فروش احتیاج نخواهند داشت. طراحی وب‌سایت شرکتی اگر به گونه‌ای باشد که ارتباط درست بین مشتریان بالقوه و کسب و کار خود تعامل ایجاد نماید.

هدف از طراحی وب‌سایت شرکتی

1) طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکلی آسان و سریع فراهم می‌نماید.
2) می‌توان از طریق تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت ایجاد کنید.
3) با استفاده از وب‌سایت شرکتی به دلیل اینکه در مصرف کاغذ صرفه جویی می‌شود؛ با محیط زیست همگام می‌باشد.
وب‌سایت مناسب به شما کمک خواهد کرد که با هزینه اندک، شناخته شده و کسب و کار خود را بهبود ببخشید. طراحی سایت مناسب و همچنین رعایت نمودن سئو سایت از پیش نیاز‌ها در این امر می‌باشد. گروه متخصص طراحی سایت وب سازان خزر از ابتدا تا انتهای این مسیر همراه شما خواهد بود.

مزایای داشتن یک سایت شرکتی

وب‌سایت شرکتی امروزه یک نیاز ضروری است؛ که به کمک این سایت به معرفی برند و کسب و کار خود پرداخته و خود را در معرض دیده شدن و شناخته شدن قرار دهند. همچنین محصولات، خدمات و نمونه کار‌های خود را معرفی کرده و با مخاطبان و مشتریان به تبادل نظر بپردازند.

اما داشتن یک سایت شرکتی دارای مزایای بسیاری است که به چند مورد مهم اشاره می‌کنیم:

کاهش هزینه‌های تبلیغاتی
سایت شرکتی، مادام‌العمر و همیشگی است
دسترسی 24 ساعته و همیشگی
ایجاد ارتباط با مخاطبان و مشتریان در جهت شناخت نیازهای آنان
جلب اعتماد مشتریان
قابلیت دسترسی ساده برای کاربران
افزایش اعتبار برند
بازاریابی و تبلیغات برای محصولات و خدمات شرکت

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت شرکتی در مازندران
طراحی سایت شرکتی در مازندران

مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت شرکتی

اگر قصد دارید یک وب‌سایت شرکتی جدید داشته باشید حتما به ویژگی های زیر توجه کنید:

طراحی خوب و کاربردی

امکان استفاده سریع و آسان

بهینه سازی سایت برای موبایل

ایجاد محتوای تازه و با کیفیت

دسترسی آسان به اطلاعات و مکان شرکت

استفاده مناسب از دکمه فراخوان یا Call To Action

ایجاد صفحه سوالات متداول

بیان نظرات مشتریان

توجه به سئو سایت شرکتی

جمع بندی

طراحی سایت با کیفیت، به عنوان درب ورود دیجیتال به سازمان شما محسوب می شود. رعایت تمام ویژگی‌های لازم برای یک وب‌سایت شرکتی خوب جهت نفوذ و تبدیل کاربران به مشتریان متعهد و سفیران برند اهمیت دارد.

رعایت موارد بالا برای اثربخشی بازاریابی آنلاین شرکت شما ضروری است. کنار گذاشتن هر یک از این موارد می‌تواند بر سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376