طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت فروشگاهی پلتفرمی آنلاین است که امکان خرید غیر حضوری برای افراد جامعه را فراهم می‌کند. با طراحی سایت فروشگاهی دیگر نیازی به صرف زمان و انرژی در مسیر و جستجو در فروشگاه نیست. امروزه شبکه‌های اجتماعی روش‌های زیادی برای کسب درآمد به وجود آورده‌اند که امکان معرفی شبکه‌های اجتماعی در وب‌سایت نیز وجود دارد. خرید از طراحی سایت فروشگاهی باعث صرفه جویی در زمان مشتریان می‌شود به علاوه مشتریان شما می‌توانند از هر نقطه از کشور باشند به این ترتیب حجم فروش افزایش می‌یابد. اگر بخواهیم نمونه سایت فروشگاهی موفق مثال بزنیم دیجی کالا از معروف ترین‌ها است.

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

شاید اولین سوالی که در ذهن شما ایجاد شود، این باشد که چرا طراحی سایت فروشگاهی؟ همانطور که می‌دانید تکنولوژی بر تمام جنبه‌های زندگی ما به صورت مستقیم و غیر مستقیم اثر خواهد گذاشت. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم، رفته رفته کسب و کار‌ها و شیوه فروش محصولات نیز دستخوش تغییرات شد. در حال حاضر اغلب مردم ترجیح می‌دهند محصولات مورد نیاز خود را حتی مایجتاج روزانه منزلشان را نیز به صورت اینترنتی خریداری کنند.

آن‌ها با این کار بدون اینکه نیاز باشد ساعت‌های زیادی را در مسیر رفت و آمد باشند، در منزل یا محیط کار مانده و هر آنچه نیاز دارند را درب منزل تحویل می‌گیرند. اما این‌ها تنها دلایل راه اندازی سایت فروشگاهی برای مشتریان است.

 

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

 

 

اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

هر کاری اصول و قواعد خاص خود را دارد، طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه ساز نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر شما از این فاکتور‌ها غافل شوید کار شما به موفقیت نخواهد رسید. پس با ما همراه باشید تا اصول و قواعد طراحی سایت فروشگاه آنلاین را برای شما بازگو نماییم.

 

سئو سایت فروشگاهی

امروزه افراد برای خرید محصول مورد نظر خود، آن را در موتور‌های جست و جو سرچ می‌کنند. برای اینکه بعد از ساخت سایت فروشگاهی بتوانید محصولات خود را بفروشید و مشتریان خود را افزایش دهید نیاز دارید تا سایت خود را برای موتور‌های جست و جو‌گر از جمله گوگل، سئو و بهینه سازی نمایید. بنابراین اگر قصد دارید تا برندسازی کنید و فروش خود را از طریق سایت فروشگاهی افزایش دهید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

پنل مدیریت حرفه‌ای

مهم‌ترین بخش در طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای، طراحی پنل مدیریت سایت به صورت حرفه‌ای است. پنل مدیریت سایت فروشگاهی با پنل سایت‌های غیر فروشگاهی متفاوت است و این به خاطر نوع حوزه کاری شماست. فرضا در پنل مدیریت فروشگاهی نیاز به ایجاد اعمال کد تخفیف، مدیریت خرید مشتریان، مدیریت محصولات است و به همین دلیل پنل مدیریت باید آسان بوده و به راحتی توسط مدیریت سایت مدیریت شود.

 

پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

یکی از اهداف گروه وب سازان خزر در فراهم آوردن رضایت مشتری، پشتیبانی مداوم سایت و خدمات پس از فروش می‌باشد. در واقع زمان شما می‌توانید در کسب و کار آنلاین خود همیشه موفق عمل کنید که سایت شما همیشه به رور بوده و نیاز‌های مشتریان را بتوانید برطرف کنید در همین جهت گروه وب سازان خزر همیشه سعی دارد در مسیر رشد و پیشرفت مشتریان خود، تمام تلاش خود را به کار گیرد.

 

 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

 


غلبه بر محدودیت‌های جغرافیایی

اگر شما یک فروشگاه بسیار ممتاز در شهر خود داشته باشید، هیچ‌گاه مشتریانی که در شهر‌های دیگر دارید، شما را نمی‌شناسند. اما اگر یک سایت شاخص داشته باشید، چطور؟

 

گسترش بازار

ما همیشه مشتریانی داریم که از حضور آن‌ها بی‌خبریم. اگر یک سایت با کیفیت فروشگاهی داشته باشید، مشتریانی از سازمان‌ها، موسسات، انجمن‌ها و … پیدا می‌کنید که هیچ‌گاه فکر نمی‌کردید آن‌ها مخاطب شما باشند!

 

مقرون به‌صرفه بودن

هزینه‌هایی مثل اجاره ساختمان، استخدام کارکنان، دکوراسیون، پول شارژ، پول آب و برق و گاز را فاکتور بگیرید!

 

همیشه آماده خدمت‌رسانی

مشتریان می‌توانند با شما در هر زمان و مکانی و حتی در خارج از ساعات کاری ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، سایت شما قابلیت معرفی محصولات یا خدمات را به بهترین شکل ممکن در تمام ساعات شبانه روز دارد. از نظر مشتری، فروشگاه‌های آنلاین به دلیل در دسترس بودن همیشگی، آسودگی خاطر بیشتری را در خرید ایجاد می‌کنند.

 

داده‌های ارزشمند

با تحلیل داده‌های آماری وب‌سایت خود از لحاظ تعداد مشتریان، مشتریان راضی و مقدار فروش می‌توانید کسب‌و‌کار خود را به حداکثر فروش نزدیک کنید. طیف متنوع داده‌ها و اطلاعاتی که یک سایت به شما می‌دهد رشد کسب‌کار شما را برجسته می‌کند.

 

تبلیغات کم‌هزینه و هدفمند

به جای هزینه‌های گزاف برای بیلبوردهای تبلیغاتی یا آگهی در تلویزیون، می‌توانید تبلیغات هدفمند و البته ارزان قیمتی را در اختیار داشته باشید. از طرفی نتایج این تبلیغات قابل بررسی و تحلیل است که مهم‌ترین عامل تاثیرگذاری تبلیغات شماست. این تبلیغات دقت و اطمینان بیشتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی پرهزینه سنتی دارد.

 

حذف حداکثری نیروی کار

دیگر نیازی ندارید به استخدام فروشنده ندارید. حقوقی قرار نیست پرداخت کنید، نیازی به بیمه کردن نیروی کار ندارید. همچنین لازم نیست سختی اخراج یک فروشنده بد اخلاق را تحمل کنید!

 

رشد سریع

مطمئن باشید!!! اگر سایت فروشگاهی زیبا و اصولی داشته باشید و بر محتوای سایت خود حساس باشید و با برنامه‌ریزی و هدفمندی پیش روید، متوسط درآمد شما چندین برابر خواهد شد.

 

راحت‌تر خواهید بود!

دیگر نیاز نیست روزانه حداقل ۸ ساعت در مغازه خود بنشینید و ۷ صبح از خواب بیدار شوید! می‌توانید در هر زمان و مکان دلخواه سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنید.

 

راه‌اندازی سریع

اگر اجرای سایت خود را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید، در کمتر از یک ماه یک سایت تمام عیار خواهید داشت و کسب درآمد آنلاین شما در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

 

افزایش بازدهی در روند کار‌ها

همه چیز سیستمی می‌شود. با یک کلیک به مشتری پیامک ارسال می‌شود و او از روند سفارش خود مطلع می‌گردد. کاغذ بازی‌ها حذف می‌شود و…

 

حرفه‌ای بودن

داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی اصولی این ذهنیت را در مشتری ایجاد می‌کند که شما در کارتان جدی هستید و آماده انجام خدمات خود به بهترین شکل ممکن هستید.

 

رابطه صمیمی سایت شما با گوگل

اگر شرکت طراحی سایت خوبی را برای اجرای پروژه سایت خود انتخاب کرده باشید و روی تولید محتوای ارزشمند وقت بگذارید، در کمتر از چند ماه می‌توانید جایگاه قابل قبولی از گوگل بگیرید و روزانه افراد زیادی به فروشگاه آنلاین شما سر بزنند.

 

مدیریت آسان

شاید فکر کنید مدیریت یک سایت و پیش‌برد آن نیازمند استخدام یک نیروی متخصص است. اما بدانید مدیریت یک سایت در سال‌های اول فعالیت کار سخت و پیچیده‌ای نیست. اگر شما سایتی داشته باشید که با مهندسی دقیق طراحی شده باشد، مدیریت آن آسان و دلچسب خواهد بود.

 

بروز خلاقیت

اگر برای اجرای سایت خود طراحی سایت با وردپرس را انتخاب کرده باشید، به لطف افزونه‌ها و قابلیت‌هایی که وردپرس به شما می‌دهد، می‌توانید خلاقیت خود را به بالاترین حد ممکن نزدیک کنید. نکته جالب توجه آن است که اگر کمی دانش وردپرسی داشته باشید، برای رسیدن به آن خلاقیت نام‌برده نیازمند به صرف هزینه نیستید!

 

 

وب سازان خزر

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

 

امکانات پایه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی:

 

  • طراحی سایت به صورت اختصاصی و کد نویسی شده با Asp.net (Mvc)
  • امکان اضافه کردن محصول بدون محدودیت
  • زوم و گالری تصاویر برای هر محصول
  • تعریف دسته بندی محصولات نامحدود
  • تعریف برند محصولات به صورت نامحدود
  • تفکیک محصولات بر اساس برند،دسته بندی
  • انتخاب طرح گرافیکی سایت با کارشناس طراحی
  • تهیه ی فیلم اختصاصی آموزش پنل مدیریت سایت شما
  • فیلتر محصولات با قیمت،برند،رنگ بندی و …
  • قابلیت تعریف یک محصول با چند ویژگی
  • امکان نمایش لیست جدیدترین محصولات ،پرفروش ترین و محصولات مرتبط
  • امکان جستجو محصولات،اخبار،مقالات
  • دریافت اینماد و اتصال به درگاه بانک ملی/زرین پال

 

 

امکانات اختصاصی طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی:

 

  • پیاده سازی و کدنویسی طرح گرافیکی موردنظر مشتری
  • طراحی اختصاصی صفحات با نظر مشتری
  • ایجاد لیست علاقه مندی با امکان نمایش در پنل کاربری
  • اتصال به سیستم پیامکی
  • تعریف کوپن تخفیف برای مشتریان
  • چندین گزینه برای حمل و نقل و ارسال محصول
  • امکان مقایسه محصولات هم خانواده
  • آموزش برگزاری آموزش آنلاین ،مشاوره آنلاین
  • امکان پرداخت از چندین درگاه بانک
  • و هر آنچه شما با توجه به کسب و کار خود به آن نیاز دارید…

 

 

 

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376