طراحی سایت آموزشی در مازندران

طراحی سایت آموزشی در مازندران

طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی سایت آموزشی در مازندران برای مدرسان و مراکز آموزشی مختلف، راه حل بسیار مناسبی برای پیشرفت و بیشتر دیده شدن است. افراد زیادی به کمک سایت آموزشی، درآمد‌زایی می‌کنند؛ زیرا به کمک سایت می‌توان با دانشجویان و دانش آموزان بیشتری در ارتباط بود و خدمات آموزشی ویژه را در اختیار افراد بیشتری قرار داد. بر همین اساس افراد زیادی خواهان استفاده از این فرصت طلایی هستند.

مدرسان مختلف در سراسر کشور با ساخت سایت آموزشی، می‌توانند مطالب مفید و آموزشی را در اختیار طالبان علم در هرجای دنیا قرار دهند. دانش آموزان و دانشجویان به کمک اینترنت می‌توانند در هر ساعت از روز و یا شب با مراجعه به سایت آموزشی معتبر، مطالب درسی مورد نیاز خود را فرا بگیرند و از خدمات سایت استفاده کنند.

امروزه دیگر یادگیری علم کار سخت و دشواری نیست، همه افراد می‌توانند با مراجعه به سایت‌های آموزشی جهت کسب علم اقدام کنند. آموزش آنلاین، مسیر یادگیری علم را برای دانش آموزان و دانشجویان آسان کرده است. افراد مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند و حتی از طریق سایت آموزشی درآمد زایی دارند.

طراحی سایت آموزشی در مازندران را به افراد متخصص و حرفه‌ای بسپارید تا از این طریق بتوانید از پشتیبانی همیشگی آن‌ها استفاده کنید. تیم‌ حرفه‌ای وب سازان خزر نحوه کار با سایت را نیز به شما توضیح می‌دهند و راهکار‌های مهمی جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت و همچنین پیشرفت کسب و کار‌تان در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

 

طراحی سایت آموزشی در مازندران

 

وب‌سایت آموزش آنلاین یک پلتفرم تعاملی برای ارائه انواع اطلاعات به افراد مختلف است. بازار هدف وب‌سایت آموزشی بسیار گسترده‌تر از آنچه است که فکر می‌کنید از دانش آموز ابتدایی تا بانوان خانه‌دار همگی می‌توانند از وب‌سایت آموزشی برای یادگیری سریع و آسان استفاده کنند.
اگر در فکر طراحی سایت آموزشی در مازندران هستید، باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که چون افراد مختلف با هر سطح دانشی از سایت استفاده می‌کنند می‌بایست همه بخش‌های‌سایت تجربه کاربری بسیار ساده و آسانی داشته باشد. گروه وب سازان خزر آماده خدمات رسانی در این حوزه به شما عزیزان است.


گروه وب سازان خزر

طراحی سایت آموزشی در مازندران
طراحی سایت آموزشی در مازندران

 

 

کسب درآمد از طراحی سایت آموزشی در مازندران

 

اکثر موسساتی که در حوزه تدریس دروس فعالیت می‌کنند، برای معرفی کلاس‌های حضوری و یا مجازی به یک صفحه‌ی وب نیاز دارند.
زیرا امروزه اکثر افراد مخصوصا کسانی که مشتاق یادگیری هستند، برای پاسخ اغلب سوالات خود، به موتور‌های جستجوگر مراجعه می‌کنند. برای اینکه این افراد را به سایت خود جذب کنید، در صفحه‌ی وب آموزشی خود به شرح فعالیت‌ها، آموزش‌های موجود در سایت، نام اساتید و سوابق تدریس آن‌ها اشاره کنید.

وب‌سایت‌های آموزشی یکی از مهم‌ترین وب‌سایت‌های موجود در بستر گوگل به شمار می‌آیند که به دلیل دسترسی راحت، جزو پرطرفدار ترین سایت‌ها می‌باشند. معطل نکنید! شما می توانید از طریق طراحی سایت آموزشی در مازندران و بارگذاری محتوا‌های آموزشی مختلف و پکیج‌های متنوع، افراد زیادی را برای بازدید از وب‌سایت خود ترغیب کنید!

 

 

امکانات مورد نیاز یک سایت آموزشی

 

برخی امکانات مورد نیاز در طراحی سایت آموزشی در مازندران، عبارت است از :
طراحی صفحات مختلف مانند “درباره آموزشگاه” یا “معرفی اساتید”
طراحی سیستم برای ثبت‌نام و پرداخت آنلاین
سیستم چت آنلاین با استاد
طراحی بخش وبلاگ
انجمن گفتگو
امکان دانلود جزوه، کتاب، ویدئو آموزشی و غیره
طراحی بخش کارنامه
اعلام برنامه زمان‌بندی کلاس‌ها
نمایش دوره‌های آموزشی در حال برگزاری
امکان ارسال خبرنامه ایمیلی و پیامکی برای دانشجویان
قرار دادن دکمه مستقیم “تماس با ما” برای ارتباط با پشتیبان
طراحی سایت بر اساس اصول سئو سایت
امکان برگزاری آزمون آنلاین
سیستم جستجوی پیشرفته
و ……

 

 

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت آموزشی در مازندران

 

 

ویژگی‌های یک سایت آموزشی

 


محتوای دقیق و حرفه‌ای

 

طراحی سایت آموزشی در مازندران در واقع طراحی یک مرجع تخصصی است. مهم نیست آموزش در چه حوزه‌ای صورت می‌گیرد. مهم این است که شما قرار است به عنوان یک مرجع تخصصی در این حوزه به آموزش بپردازید. بنابراین صحت و دقت اطلاعات ارائه شده در یک سایت آموزشی اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا یک سایت آموزشی توسط افراد مختلفی اعم از کاربران یا حتی رقبا زیر ذره‌بین قرار دارد. بنابراین تولید محتوای سایت آموزشی باید با دقت و حساسیت بسیار زیاد انجام شود.

 


طراحی کاربرپسند

 

طراحی سایت آموزشی در مازندران از لحاظ گرافیکی، فونت و نوشتار و قالب سایت باید تصویری چشم‌نواز و کاربرپسند ایجاد نماید. ترکیب موارد فوق باید تجربه لذت‌بخشی برای کاربر رقم بزند و او را از گشت و گذار در سایت خسته نکند. از روانشناسی رنگ‌ها برای انتخاب طیف رنگی سایت کمک بگیرید. المان‌های گرافیکی متناسب با فضای آموزشی انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید اشکال و رنگ‌ها در ایجاد هویت بصری برند شما نقش اساسی دارند.

 


ساختار روان سایت آموزشی

 

در طراحی سایت آموزشی در مازندران نیاز به استفاده از المان‌های گرافیکی خاص و متعدد وجود ندارد. هدف کاربر این سایت یادگیری مهارت است پس محتوای آموزشی برای کاربر در اولویت قرار دارد. ساختار پیچیده و بخش‌های اضافه و متعدد تنها کاربر را خسته و دلزده می‌کند. در یک سایت آموزشی باید دسترسی آسان کاربر و کیفیت محتوا در اولویت باشد. ضمن اینکه مواردی مانند اطلاعات تماس یا خدمات پشتیبانی آنلاین باید در تمام سایت به آسانی در دسترس کاربر قرار داشته باشد.

 


ریسپانسیو

 

ریسپانسیو بودن سایت از جمله نکاتی است که برای انواع سایت ضرورت دارد. محدود کردن کاربران برای حضور در سایت تنها با یک دستگاه خاص به معنی از دست دادن کاربران متعدد است. کاربر باید به آسانی و با هر دستگاهی بتواند از سایت مورد نظر خود استفاده نماید. بنابراین ریسپانسیو بودن سایت نه یک مزیت که یک ضرورت محسوب می‌شود.
با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها برای وب گردی و گشت و گذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت‌های امروزی می‌باشد. حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت‌ها استفاده می‌کنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. از طرف دیگر درصد زیادی از مخاطبان سایت‌های آموزشی را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند که این دسته از مخاطبین برای مشاهده سایت استفاده بیشتری از موبایل و تبلت دارند.

 

 

محتوای جذاب سایت آموزشی

 

اهمیت محتوا و کاربرد آن در طراحی سایت آموزشی در مازندران نباید موجب ایجاد سایتی یکنواخت و کسل کننده شود. در حوزه آموزش مجازی بکارگیری انواع محتوای جذاب به نوعی مشابه استفاده از وسایل کمک آموزشی در آموزش حضوری است. در این زمینه گزینه‌های متنوعی برای استفاده در سایت وجود دارد. استفاده از تصاویر، اینفوگرافیک، اینفو موشن و فیلم آموزشی در ایجاد محیطی پویا و شاداب بسیار مؤثر است.

 


سرعت بالا

 

سرعت بالای بارگذاری سایت از دیگر نکات ضروری طراحی سایت آموزشی در مازندران است. این نکته در مورد تمام سایت‌ها وجود دارد اما در مورد سایت آموزشی ضرورت دارد. زیرا سرعت بارگذاری در کیفیت آموزش و میزان رضایت کاربران تأثیر مستقیم دارد. بنابراین لازم است با ترفندهایی نظیر کاهش حجم صفحه‌های سایت سرعت بارگذاری سایت را تا حد امکان افزایش دهید. ضمن اینکه از همان ابتدا و در انتخاب ساختار فنی سایت از بستری قدرتمند و با امکانات مطلوب استفاده کنید. زیرا برگزاری کلاس آنلاین و دانلود فایل‌های آموزشی بخشی از روال کار یک سایت آموزشی است که برای حفظ سرعت سایت نیاز به بستر فنی بسیار قدرتمند دارد.

 


سئو

 

امروزه بهینه سازی رتبه سایت در موتورهای جستجو یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش بازدید سایت است. رعایت اصول سئو در واقع یکی از روشهای بازاریابی در فضای اینترنت است. با تولید محتوای سئو شده می‌توانید از موتورهای جستجو برای افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید.

 


میزبان مناسب

 

برای طراحی سایت آموزشی در مازندران باید دقت کنید تا میزبانی مناسبی انتخاب کنید. زیرا ساختار سایت بر کیفیت خدمات سایت تأثیر مستقیم دارد.

 


ارائه اطلاعات

 

طراحی سایت آموزشی در مازندران باید تا جایی که می‌تواند در زمینه‌های مرتبط با فیلد کاریشان اطلاعات ارائه کند تا بتوانند افرادی که در اینترنت به دنبال اطلاعات مشابه هستند را جذب کرده و به عنوان کاربر دائمی خود نگه دارد. بعضی از مؤسسات آموزشی مثلا دانشگاه‌ها ممکن است چندین دانشکده داشته باشند که تمام این دانشکده‌ها باید به صورت دسته بندی شده و با دسترسی راحت در وب‌سایت در اختیار کاربران قرار بگیرند. تمام دانشجویان و کاربران باید بتوانند به راحتی در سایت به دانشکده‌های مختلف رفته و به دنبال اطلاعات مورد نظر خود بگردند.
همه این‌ها به این معنی است که در سایت‌های آموزشی بیشتر از طراحی و ظاهر باید به محتوا توجه کنید. همچنین می‌توانید بخشی را در سایت به مطالب و فرم‌های قابل دانلود اختصاص دهید.

 

 

رنگ‌های مناسب برای وب‌سایت‌های آموزشی

 

رنگ‌های مورد نظر برای وب‌سایتتان را اب دقت انتخاب کنید. دقت کنید که این رنگ‌ها باید در تناسب با لوگوی آموزشگاه و همچنین بروشورها و پوسترهای آموزشگاه باشد تا حس یکپارچگی ایجاد نماید.
به طور کلی در سایت‌های آموزشی باید به سمت رنگ‌های خنثی و تأییدی بروید مانند سبز، قهوه ای، آبی و سفید. این رنگ‌ها ناخودآگاه حس جدیت، تکامل، قدرت و اعتماد را انتقال می‌دهند. افراد نیاز دارند که به شما و خدماتتان اعتماد کنند و روانشناسی رنگ‌ها در این مورد می‌تواند به شما کمک کند تا این حس را در کاربر ایجاد نمایید.

 

 

استفاده از انواع عناصر تصویری

 

در آخر، سعی کنید با اضافه کردن تصاویر و ویدئوهایی از نحوه ارائه خدمات، کیفیت و خدمات خود را بیشتر به کاربران معرفی نمایید. برای مثال، اگر آموزشگاه رانندگی دارید، می‌توانید ویدئوهایی از نحوه آموزش را در وب‌سایت قرار دهید. همچنین تصاویری از امکانات موجود در آموزشگاه و کلاس‌ها ارائه کنید تا کاربر به یک تصویر ذهنی از کلاس‌ها و امکانات آن برسد. حتی می‌توانید از اجزاء تعاملی مثل چت آنلاین برای پاسخگویی به سؤالات کاربران و راهنمایی آن‌ها استفاده کنید. هدف ایجاد حس مهم بودن در کاربر و جلب اعتماد او می‌باشد که با به کارگیری این عناصر دسترسی به این هدف آسان‌تر می‌شود.

 

اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید می‌توانید با مشاورین ما در زمینه طراحی سایت آموزشی تماس بگیرید.

 

 

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376