طراحی سایت املاک در مازندران

طراحی سایت املاک در مازندران

طراحی سایت املاک در مازندران | طراحی سایت املاک در مازندران یکی از مواردی است که توسط کاربران بسیار درخواست می‌شود و و همین امر توانست در زندگی روزمره افراد تغییر بسزایی ایجاد کند.

 

خرید و فروش خانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی مردم به حساب می آید و در صورتی که شما بتوانید با راه اندازی سایت املاک در مازندران مشاوره خوبی به افراد بدهید می‌توانید در این راه آن‌ها را کمک کرده و در عین حال درآمد خوبی برای خود ایجاد کنید.

 

گروه وب سازان خزر با سال‌ها سابقه درخشان در این حوزه و رزومه کاری قوی اقدام به طراحی سایت املاک در مازندران کرده است. 

 

اهمیت طراحی سایت املاک در مازندران

 

طراحی سایت املاک گزینه بسیار هوشمندانه‌ای جهت تبلیغات، گسترش کسب و کار و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان است که تاثیر بسزایی بر پیشرفت بنگاه‌های خرید و فروش املاک و مستغلات دارد.

مشاورین املاک با طراحی و راه اندازی وب‌سایت اختصاصی خود می‌توانند بسیاری از خدمات از جمله معرفی ملک‌های موجود، بررسی امکانات و موقعیت مکانی آن‌ها، قیمت‌های پیشنهادی، شرایط همکاری در ساخت و ساز و غیره را به صورت آنلاین ارائه دهند و در زمان خود صرفه جویی نمایند.

یعنی دیگر برای معرفی یک منزل به مشتریان، نیازی به هماهنگی جهت بازدید حضوری ندارید و از طریق وب‌سایت اختصاصی خود می‌توانید ملک مورد نظر را به طور کامل به مشتریان معرفی کرده و حتی تصاویر منزل یا زمین را نیز در اختیار آنان قرار دهید.

اکثر اموری که در گذشته برای انجام آن‌ها زمان بیشتری صرف می‌کردید را اکنون می‌توانید با طراحی سایت املاک در مازندران بسیار ساده‌تر و البته موثرتر انجام دهید و بدین ترتیب معاملات بیشتری را مدیریت و سازماندهی کنید.

بنابراین طراحی سایت املاک در مازندران برای مشاورینی که قصد توسعه و به روز رسانی کسب و کار خود را دارند، یک فرصت بسیار عالی و کارآمد محسوب می‌شود که از طریق آن می‌توانند خدمات مختلف خود را به صورت آنلاین ارائه دهند.

 

طراحی سایت املاک در مازندران

 

طبق مطالعاتی که انجام شده بیش از 51٪ از خریداران، خانه رویایی خود را از طریق اینترنت و جستجو در گوگل پیدا می‌کنند. این نشان می‌دهد که داشتن یک سایت املاک و مستغلات برای چنین کسب و کار‌هایی چقدر مهم است. اگر می‌خواهید یک وب‌سایت حرفه‌ای در زمینه املاک و مستغلات ایجاد کنید و کسب و کارتان را رونق دهید در این مقاله با ما همراه باشید.

با استفاده از وب‌سایت دیگر نیازی به دفاتر فیزیکی جهت ثبت و معرفی ملک‌ها ندارید و می‌توانید تمامی فایل‌ها را در وب‌سایت اختصاصی خود بارگذاری کرده و به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر دسترسی ساده و آسان به آرشیو ملک‌های موجود همچنین می‌توانید ارتباط موثرتر و بهتری نیز با خریداران و فروشندگان برقرار نمایید و روند انجام امور را تسریع بخشید. مشتریان نیز می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی به راحتی از طریق وب‌سایت با شما در ارتباط بوده و به یک مشاور املاک شبانه روزی دسترسی داشته باشند.

 

طراحی سایت املاک در مازندران

طراحی سایت املاک در مازندران
طراحی سایت املاک در مازندران

 

مزایای طراحی سایت املاک در مازندران

 

اگر شغل شما مشاور املاک است و دارای یک دفتر مشاور املاک هستید، به راحتی می‌توانید با ساخت یک وب‌سایت و توسعه آن، کسب و کار خود را در سطح شهری که در آن سکونتت دارید به قدری گسترش دهید که روزانه افراد بسیار زیادی به شما مراجعه کنند.

استفاده از یک وب‌سایت خرید ملک می‌تواند نتیجه بهتری در مقایسه با روش سنتی و مراجعه به چندین آژانس املاک باشد. برخی از این موارد جزو مزایای استفاده از طراحی سایت املاک در مازندران است.


● نمایش جزییات دقیق ملک بر روی نقشه
● جستجوی املاک بر اساس کاربری برای فروش، رهن، اجاره یا هر چیز دیگری
● استفاده از قابلیت فروش ویژه برای نمایش یک ملک در تمامی صفحات و بولد کردن آن که باعث درآمدزایی از وب‌سایت خواهد شد.
● جستجوی پیشرفته ملک بر اساس قیمت، متراژ و نوع کاربری ملک
● درج تصاویر مختلف از ملک
● عضویت کاربران جهت درج آگهی
● نمایش ملک بر روی نقشه
● افزودن ملک به علاقه مندی و مقایسه
​​​​​​​
و بسیاری قابلیت دیگر که استفاده از سایت املاک می‌تواند روی کسب و کار شما که در زمینه مشاور املاک است تاثیر مثبتی بگذارد. با طراحی سایت املاک در مازندران  می‌توانید انواع مختلفی از املاک و مسکن را با قابلیت گروه بندی‌های مستقل به کسانی که دنبال ملک هستند معرفی کنید. اگر همین حالا که در حال مطالعه این محتوا هستید جستجویی در زمینه خرید یا فروش ملک داشته باشید، با سیل عظیمی از نتایج مواجه خواهید شد که افراد در سایت‌های املاک برای خرید و فروش ملک آگاهی خود را درج کرده‌اند. وب‌سایت‌های تخصصی در زمینه خرید و فروش املاک وجود دارند که درآمد بسیار بالایی از آگهی‌های ثبت شده دارند.

 

طراحی سایت املاک در مازندران


طراحی سایت املاک در مازندران هم به نفع مشتریان است و هم مشاوران املاک. زیرا آنان که باید زمان زیادی را برای بازدید از منازل مختلف در مکان‌ها و با مسافت‌های متفاوت می‌گذاشتند را دیگر نمی‌گذارند و می‌توانند در منزل و با مشورت گرفتن از افراد دیگر و همچنین موجود بودن قابلیت مقایسه منازل باهم انتخاب را بسیار راحت‌تر کرده و هزینه‌های جاری را بسیار کمتر می‌کند. همچنین با این امکان وجه تمایزی که بین شما و رقبایتان به وجود می‌آید، کسب‌تان را خاص‌تر و کارآمدتر کرده و مخاطبین بیشتری را به سمت مشاور املاک شما می‌کشاند.

 

 

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت املاک در مازندران
طراحی سایت املاک در مازندران

 

 

از شاخص‌ترین خدماتی که طراحی وب‌سایت املاک دارد :

 

  • طراحی صفحه ارتباط با ما
  • ایجاد گروه بندی
  • امکان طراحی صفحه اخبار و مقالات
  • طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک
  • امکان طراحی صفحه جستجو
  • طراحی صفحه پیشنهاد خاص
  • امکان طراحی بخش نقشه

و …..

 

 

امکانات  طراحی وب‌سایت املاک:


امکانات سایت‌های املاکی

 

✔ امکان درج و ویرایش ملک برای فروش توسط کاربر

✔ امکان درج و ویرایش برای اجاره توسط کاربر

✔ امکان درج و ویرایش ملک برای فروش توسط مدیر

✔ امکان درج و ویرایش ملک برای اجاره توسط مدیر

✔ امکان ایجاد مدیریان مختلف برای قسمت‌های مختلف

✔ امکان تغییر سطح دسترسی مدیران

✔ امکان امتیاز دهی به مدیران

✔امکان درج توضیحات مخصوص هر مدیر و غیر قابل نمایش به کاربر

✔ امکان فیلتر ملک بر اساس استان، شهر، منطقه

✔ امکان فیلتر بر اساس نوع ملک اعم از ویلایی، آپارتمان و …

✔ امکان فیلتر بر اساس تعداد طبقات

✔ امکان فیلتر بر اساس تعداد اتاق

✔ امکان فیلتر بر اساس متراژ بر ملک و بنا و زیر بنا

✔ امکان فیلتر بر اساس شرایط فروش

✔ امکان فیلتر بر اساس جغرافیای ملک

✔ امکان فیلتر بر اساس نوع سند ملک

✔ امکان فیلتر بر اساس ریز امکانات موجود در خود ملک

✔ امکان فیلتر بر اساس عمر بنا

✔ امکان درج تصویر برای ملک

✔ امکان درج گالری تصویر برای ملک

✔ امکان فیلتر بر اساس ملک‌های تصویر دار

✔ امکان نمایش توضیحات بیشتر برای هر ملک

✔ امکان ویرایش سریع املاک توسط مدیر سایت

✔ امکان برچسب فروخته شده و اجاره داده شده

✔ امکان درج اخبار و تمامی امکانات سایت‌های شرکتی

 

 

هزینه طراحی سایت املاک


این بحث کاملا به میزان خدمات و پنل‌هایی بستگی دارد که شما به دنبال آن هستید. اما خبر خوب برای تمام دارندگان آژانس املاک و فروشندگان ملک این است که ما در گروه وب سازان خزر با هزینه‌های مناسب، کارهای حرفه‌ای را ارائه می‌دهیم. از آنجایی که کیفیت کار نهایی و رضایت، برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد، برای همین از انجام هرگونه کار بی‌کیفیت و هزینه‌های پایین خودداری خواهیم کرد. در این راستا می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره‌های رایگان و تخصصی ما را دریافت کنید.

 

 

بهترین شرکت طراحی سایت املاک در مازندران:

 

در مازندران و در سراسر ایران، بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های حرفه‌ای وب‌سایت طراحی و توسعه فعال هستند. برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی وب سایت املاک در مازندران، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

 

تجربه و پیشینه کاری: اهمیت تجربه و پیشینه کاری شرکت یا تیم طراحی وبسایت در این زمینه بسیار مهم است. بررسی پروژه‌های قبلی و نمونه کارها می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین شرکت را انتخاب کنید.

 

تخصص و تجربه در زمینه املاک: بهتر است شرکت یا تیمی را انتخاب کنید که تجربه و تخصص خاص در زمینه طراحی وب‌سایت‌های املاک داشته باشد و با نیازها و مشکلات این حوزه آشنا باشد.

 

ارتباط و ارتباطات: ارتباط موثر و خوب با تیم طراحی وبسایت بسیار مهم است. بررسی اینکه آیا شرکت یا تیم انعطاف پذیر و قابل اعتماد است یا خیر، می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

 

قیمت و بدون افزایش هزینه: بررسی قیمت‌های ارائه شده توسط شرکت‌ها و تیم‌های مختلف نیز اهمیت دارد. اما باید به این نکته هم توجه کنید که قیمت پایه ارائه شده بدون افزایش هزینه در طول پروژه باشد.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش: ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی موثر برای وبسایت شما بسیار مهم است. بررسی اینکه آیا شرکت یا تیم ارائه دهنده خدمات پس از فروش خوب و کارآمد دارد یا خیر، نیز اهمیت دارد.

 

 

با توجه به این موارد و بررسی دقیق تیم‌ها و شرکت‌های مختلف، می‌توانید بهترین شرکت طراحی وب سایت املاک در مازندران را پیدا کنید.

 

 

خدمات ما در گروه وب سازان خزر

 

سفارش سایت


سئو و بهینه سازی سایت املاک

افزایش ارزش وب سایت املاک شما در نظر Google، با استفاده از تکنیک‌های برنامه نویسی استاندارد و حفظ رتبه با مدیریت مناسب محتوا…


طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت بر اساس اصول واکنش‌گرایی جهت نمایش سایت در دستگاه‌های مختلف نظیر موبایل و تبلت فارغ از قیمت بسته انتخابی …


پشتیبانی تمام وقت از سایت املاک

ارائه پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان سایت در صورت بروز مشکل یا نیاز به مشورت و راهنمایی ر باره نحوه ی عملکرد سایت، کار با کنترل پنل…


تبلیغات و برندینگ
برند سایت‌های املاکی علاوه بر سئو نیاز دارند تا بیشتر شناخته شوند.

 

 

گروه وب سازان خزر آماده خدمات رسانی در زمینه طراحی سایت در شهر بابل می باشد.

با ما در ارتباط باشید

اطلاعات تماس گروه وب سازان خزر

مازندران، بابل، میدان کشوری نبش سرداران12

info @ websazanco.com

01132256877

09129317376