قیمت طراحی سایت در بابل

قیمت طراحی سایت در بابل

قیمت طراحی سایت در بابل | امروزه اهمیت طراحی سایت بیشتر از هر زمان دیگری است. شما می‌توانید به کمک طراحی وب‌سایت تبلیغات خود را کم هزینه‌تر و در عین حال پر بازده‌تر کنید. طراحی و ساخت وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند و مشتریان زیادی را جذب سایت شما کند.

 

 

طراحی سایت حرفه‌ای در بابل

 

طراحی سایت حرفه‌ای در بابل به شما کمک می‌کند تا بتوانید از سایتی که در تمام دستگاه‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود، برخوردار شوید. علاوه بر این وب‌سایت شما از نظر طراحی، با متدهای روز دنیا هماهنگ بوده و همین امر باعث افزایش تجربه کاربری خواهد شد. همچنین هر چه امکانات سایت نیاز بیشتری از مشتری را برآورده کند و باعث راحتی کاربر شود، وب‌سایت شما حرفه‌ای‌تر دیده می‌شود.

 

 

قیمت طراحی سایت در بابل

قیمت طراحی سایت در بابل

 

 

قیمت طراحی سایت در بابل

 

تعرفه طراحی سایت متفاوت است زیرا طراحی سایت کاری است که بیشتر مبتنی بر کیفیت می‌باشد.

شما باید از نزدیک شروع تا پایان کار یک طراحی سایت را ببینید تا متوجه قیمت طراحی سایت بر اساس کیفیت شوید.

 

فاکتورهایی در قیمت طراحی سایت در بابل تاثیرگذار است :

 

کدنویسی بهینه جهت تسریع اجرای سایت
طراحی گرافیکی مینیمال جهت افزایش سرعت سایت
بهینه سازی اولیه صفحات
سامانه چت انلاین و ارتباط با کاربران
معرفی محصولات
فروش انلاین در سایت
ثبت نام کاربران
انتخاب دامنه داخلی یا بین المللی
انتخاب هاست
طراحی اسلایدها
مدت زمان پشتیبانی سایت
و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که در تعرفه طراحی سایت در بابل تاثیر می‌گذارد.

 

امکانات ضروری و عمومی مؤثر بر هزینه‌های ساخت وب‌سایت

 


قیمت طراحی قالب وب‌سایت

 

قیمت ساخت وب‌سایت در قالب‌های آماده مانند وردپرس و جوملا کمتر از کدنویسی کلی وب‌سایت است. در صورت علاقه به کاهش قیمت طراحی قالب وب‎‌‌سایت می‌توانید از قالب‌های رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید یا از فروشگاه‌های قالب وب‌سایت نسخه آماده ای خریداری نمایید. گرافیست وب‌سایت شما را با قیمت بیشتر اما با امکانات و کیفیت مورد نظرتان طراحی می‌کند.

 

 

کاربرد وب‌سایت

 

بسته به اینکه قصد ساخت سایت برای چه هدفی را دارید هزینه راه اندازی وبسایت متفاوت خواهد بود. هزینه ساخت وب‌سایت خدماتی کمتر از هزینه ساخت وب‌سایت فیلم و سریال است چون برای میزبانی فضای بسیار کمتری نیاز دارد.

 

 

دسترسی وب‌سایت

 

اگر بخواهید وب‌سایت شما برای مرور در موبایل نیز مناسب باشد هزینه‌های ساخت وب‌سایت افزایش می‌یابد اما کاربران بیشتری را نیز جذب خواهید کرد. در این حالت می‌توان گفت که وب‌سایت شما ریسپانسیو است.

در هزینه‌های ساخت وب‌سایت، هزینه‌ی هاست یا میزبانی سایت بسته به دارا بودن کد و دیتابیس متغیر است. سایت‌های داینامیک دارای دیتابیس هستند و به فضای بیشتری نیاز دارند که قیمت ساخت وب‌سایت را افزایش می‌دهد.

 

 

دامنه

 

هر دامنه‌ای قیمت خاص خود را دارد که بر قیمت طراحی سایت اضافه می شود. ارزان ترین دامنه در حال حاضر دامنه‌ی .ir است.

 

 

سرعت

 

انتخاب عکس و گرافیک و کدهای مناسب جهت برنامه نویسی در طراحی وب‌سایت باعث افزایش سرعت وب‌سایت می‌شود.

 

 

پشتیبانی

 

پس از راه اندازی وب‌سایت و تحویل آن به مشتری، شرکت طراحی سایت با مبلغ ماهیانه‌ی بسیار کمی پشتیبانی آن را به عهده می‌گیرد تا از عملکرد صحیح آن در طول سال اطمینان حاصل شود. برخی از شرکت‌های طراحی سایت به منظور حمایت از مشتری به مدت چند ماه پس از راه اندازی سایت آن را به صورت رایگان پشتیبانی می‌کنند.

 

 

زبان

 

هزینه ساخت وب‌سایت چند زبانه بسته به این که درخواست درج اطلاعات و مطالب را داشته باشید متغیر است. در صورتی که بخواهید مطالب نیز به صورت دو زبانه ارائه شوند هزینه ساخت وب‌سایت دو زبانه حدوداً دو برابر خواهد شد. اضافه نمودن هر زبان حدوداً سی درصد از کل هزینه ساخت یک وب‌سایت را شامل می‌شود.

 

 

کنترل پنل

 

یکی از مهم ترین قسمت‌های تأثیر گذار در هزینه ساخت یک وب‌سایت پنل مدیریتی آن است که با طراحی حرفه‌ای و دسترسی راحت و بهینه، عملکرد شما را در مدیریت سایت آسان تر و بهتر می‌کند. سایت‌های استاتیک دارای پنل مدیریتی قابل استفاده برای افراد بدون تخصص نیستند و باید توسط شرکت طراحی سایت مدیریت شوند.

 

 

درگاه پرداخت

 

در محاسبه‌ی قیمت وب‌سایت با درگاه پرداخت باید توجه کرد که این درگاه با کسب نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن قابل اجراست. در این درگاه‌ها می‌توانید با واسطه یا بدون واسطه هزینه‌ی خدماتی که به مشتریان سایت ارائه داده‌اید را بگیرید.

 

 

افزونه‌ها (پلاگین)

 

در صورتی که مایل به داشتن فرم ارسال ایمیل، سیستم پرسش و پاسخ آنلاین یا ثبت سفارش باشید این افزونه‌ها باید به وب‌سایت اضافه شوند. وردپرس در طراحی انواع پلاگین‌ها از تنوع زیادی برخوردار است که برخی از آن ها رایگان است اما به دلیل نبود زبان فارسی در این افزونه‌ها، نسخه ی فارسی آن توسط طراح ایجاد می‌شود که به قیمت طراحی قالب وب‌سایت اضافه می‌شود. هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای آماده سازی آن بسته به نوع افزونه متفاوت است.

 

 

محتوا و سئو

 

یکی از مهم‌ترین موارد در هزینه درست کردن وب‌سایت شخصی، هزینه‌ی بهینه سازی مطالب برای ارتقاء رتبه‌ی سایت در موتورهای جستجویی همچون گوگل است که باعث افزایش بازدید و همچنین فروش در سایت‌های فروشگاهی و خدماتی می‌شود.

 

 

گروه وب سازان خزر

 

قیمت طراحی سایت در بابل

 


گروه وب سازان خزر با سابقه درخشان و تجربه فراوان، انواع خدمات طراحی وب‌سایت، پشتیبانی و نگهداری سایت، خدمات سئو و بهینه سازی وب‌سایت شما را در بابل بر عهده می‌گیرد.
در صورتیکه نیاز به خدمات طراحی حرفه‌ای سایت در بابل دارید و طراحی حرفه‌ای و پشتیبانی قوی از ملاک‌های اصلی شماست با ما تماس بگیرید.

ما متناسب با بودجه و قیمت مدنظر شما و نسبت به خواسته‌ها و همینطور نیازهای کسب و کار شما، وب‌سایت شما را طراحی و پیاده سازی می‌نماییم.

 

 

 

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376