طراحی سایت در نوشهر

طراحی سایت در نوشهر

طراحی سایت در نوشهر | راه‌اندازی وب‌سایت، اولین و مهم‌ترین قدم برای معرفی کسب و کار شما در فضای آنلاین است. فرقی نمی‌کند صاحب شرکتی بزرگ هستید و قصد افزایش فروش خود را دارید و یا کسب و کاری شخصی دارید و می‌خواهید خدمات یا محصولات خود را تبلیغ کنید؛ در هر صورت به وب‌سایت نیاز دارید.

وب‌سایت شما، هویت مجازی کسب و کار شماست و کیفیت آن، تأثیری مستقیم بر اعتبار شما در این فضا دارد؛ پس چه بهتر که برای آن سنگ تمام بگذارید.

طراحی سایت در نوشهر


طراحی سایت حرفه‌ای متناسب با نوع کسب و کار شما با گروه وب سازان خزر امکان پذیر است. راه‌اندازی وب‌سایت امروزه بسیار اهمیت پیدا کرده است. زیرا بسیاری از مشتریان شما در فضای آنلاین حضور دارند که شما می‌توانید با دارا بودن سایت حرفه‌ای یک پل ارتباطی قوی میان کسب و کار و مخاطبان خود ایجاد کنید.

لازم به ذکر است که طراحی وب‌سایت به دو صورت اختصاصی یا با استفاده از CMS مانند وردپرس انجام می‌شود.

طراحی سایت در نوشهر

گروه وب سازان خزر
گروه وب سازان خزر

طراحی سایت

طراحی صفرتا صد سایت‌های مختلف با در نظر داشتن قوانین گوگل و سئو به صورت کدنویسی و طراحی سایت بدون کد نویسی از خدمات طراحی سایت می‌باشد که توسط تیم فوق حرفه‌ای وب سازان خزر انجام می‌شود. هدف تیم طراحی سایت وب سازان خزر این است که تلاش می‌کند با توجه به نوع کسب و کار یک سایت حرفه‌ای، کامل، بهینه شده، مبنی بر موتور جستجو و سئو را برای شما ایجاد نماید.

تولید محتوا

از ساده ترین خدمات طراحی سایت که شما به آسانی می‌توانید کاربران زیادی را به سوی سایت خود هدایت کنید وآن‌ها را به مشتریان دائمی خودتان تبدیل کنید، تنها لازم است به تولید محتوای بروزو درعین حال کاربردی اقدام کنید. این نکته را درنظر داشته باشید که الگوریتم‌های گوگل، توجه خاص و ویژه‌ای بر تولید محتوای سایت‌ها دارند و تولید محتوا می‌تواند در رتبه بندی گوگل نیز نقش زیادی را داشته باشد.

بروزرسانی سایت

بسیاری از افرادی که برای کسب و کارشان سایت‌های فروشگاهی را طراحی کرده اند به علت نداشتن آگاهی و زمان کافی برای بروزرسانی سایت، شخصی را به عنوان پشتیبان سایت در دفتر کار خود استخدام می‌کنند و متاسفانه در بسیاری ازموارد مشاهده شده است که برخی از این افراد به علت نداشتن آشنایی با عوامل فنی انواع سایت‌ها وهمچنین سئو، باعث کاهش بازدید سایت و همچنین الگوریتم‌های گوگل شده‌اند و گوگل سایت را با ربات‌های مضر اشتباه می‌گیرد و سوالی که اکثر مشتریان می‌پرسند این است که دلیل آنکه بهتر است خدمات طراحی سایت خود را به یک تیم بسپارند چیست؟

در پاسخ به این سوال اگر شما هم تمایل دارید که سایت شما پیشرفت کند و اهدافی که برای سایت خود درنظر داشته‌اید بدست آورید، پیشنهاد می‌شود که خدمات طراحی سایت خود را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید وهمچنین تعیین استراتژی‌ها براساس سایت طراحی شده طی خواهد شد. در صورت اختلال و عدم رفع هر یک از موارد نیاز به بروزرسانی سایت می‌تواند تاثیرات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

به روزرسانی سایت که شامل مواردی مانند قراردادن محتوای بروز و کاربری مناسب با عنوان کسب و کار، محصولات یا خدمات جدید، خبرنامه‌ها و بروزرسانی تخفیفات و قیمت‌ها و … است که همه این موارد نیازمند رعایت قوانین گوگل و اصول سئو سایت است. اگر شما نیز مانند این دسته از کسب و کار‌ها زمان کافی برای بروزرسانی سایت خود را ندارید می‌توانید این مورد ازخدمات طراحی سایت را به ما بسپارید.

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت پس از آنکه سایت طراحی شد نیازمند به دریافت خدمات بهینه سازی و سئو است. بهینه سازی سایت از خدمات طراحی سایت است که هر سایتی پس از طراحی به آن نیاز دارد تا موتور‌های جستجو برای افزایش هرچه بیشتر بازدید سایت و نمایش آن برای کاربر شود.

ازآنجایی که تعدادی از کاربران ازموتور‌های جستجوی گوگل برای دسترسی به سایت مورد نظرخودشان استفاده می‌کنند، مهم‌ترین ابزار برای مخاطب محور بودن یک سایت، بهبود در سئو سایت است که در نهایت منجر به افزایش بازدید سایت و نمایش دادن آن در صفحه اول نتایج جستجو شده درگوگل است همچنین با افزایش بازدید و کاربران سایت، بهبود روند سئو، الکسا، ورود کاربران زیاد و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار و درنتیجه هدف یک کسب و کار از داشتن سایت را رقم می‌زند.

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت در نوشهر
طراحی سایت در نوشهر

سوالی که برای بسیاری از کاربران ممکن است به وجود آید این است که سئو چیست ؟

سئو و بهینه سازی سایت، به روش‌هایی تاثیر گذار درجهت افزایش ورودی سایت از طریق نمایش دادن در نتایج جستجو گوگل است که باعث افزایش بازدید بیشتر سایت می‌شود بنابراین؛ اگر به دنبال رونق کسب و کارتان از طریق فروش محصول یا خدمات و با هزینه مقرون به صرفه و بازدهی بالایی هستید، خدمات سئو و بهینه سازی را نادیده نگیرید.

پیشتیانی نامحدود سایت

پشتیبانی پس از طراحی سایت جزوی از خدمات گروه وب سازان خزر می‌باشد.


طراحی اصولی سایت
طراحان ما مطابق با کسب و کاری که دارید وب سایت منحصر به فرد و کاربردی خلق خواهند کرد که نیاز‌های شما را برآورده کند.

سرعت بالا
سرعت وب‌سایت بسیار مهم است که ما آن را جزو اولویت‌های خود در زمان ساخت وب‌سایت شما قرار می‌دهیم.

طراحی واکنشگرا
کاربران شما با هر دستگاه در هر اندازه‌ای که باشد می‌تواند وب‌سایت شما را به شیوه صحیح و مناسب مشاهده کند.

پنل مدیریت آسان
پنل مدیریت شما کاربردی و با دسترسی بسیار آسان بوده که به راحتی می‌توانید سایت خود را مدیریت کنید.


رعایت استاندارهای جهانی
تمام قوانین و استاندارد‌‌های روز طراحی وب جهانی در زمان ساخت وب سایت رعایت خواهد شد.

امنیت قوی
تمامی موارد و نکات امنیتی برای وب‌سایت شما رعایت خواهد شد که از این بابت نگرانی نداشته باشید.

آموزش و پشتیبانی
نحوه کار و مدیریت وب‌سایت را به آسانی به شما آموزش داده و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

امکانات حرفه‌ای و کامل
تمامی امکانات و ابزار‌های مدیریتی برای توسعه وب‌سایت خود را که نیاز دارید در دست خواهید داشت.‎‎‎‍‌


ابزارهای کاربردی
هر آنچه که برای پیشبرد اهداف و رشد وب‌سایت خود نیاز دارید ما به شما ارائه داده تا برتر از رقبای خود باشید.

طراحی بر اساس اصول سئو
تمامی استانداردهای موتور‌های جستجو از جمله گوگل در زمان طراحی و راه اندازی سایت شما رعایت خواهد شد.

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376

question