طراحی سایت

طراحی سایت در شمال

طراحی سایت در شمال | طراحی سایت شاید اولین قدم شما بعد از تصمیم به راه اندازی کسب و کارتان باشد چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن افراد به اینترنت، همگان به دنبال رفع احتیاجات خود از طریق اینترنت هستند. پس بهتر است شما هم با طراحی سایت جزوی از دنیای گسترده اینترنت باشید. نگران نباشید شما با هر نوع زمینه فعالیتی اعم از طراحی فروشگاه اینترنتی، معرفی شرکت و خدمات خود و یا سایت شخصی و پزشکی و… می توانید به سراغ طراحی وب‌سایت بیایید.

و صاحب یک سایت حرفه‌ای شوید. هر لحظه تعلل در راه اندازی سایت موجب می‌شود که شما چندین قدم از رقیب‌هایتان جا بمانید. چون رقیب‌های شما مدام در حال توسعه کسب وکار خودشان هستند.

طراحی سایت در شمال

امروزه داشتن وب‌سایت به یکی از الزامات رونق کسب و کار و افزایش فروش تبدیل شده است. زیرا تمایل به داشتن سایت به صورت صعودی در حال افزایش است چون وقتی یک تجارت وارد دنیای مجازی می‌شود تعداد مشتریان چندین برابر خواهد شد. علت افزایش مشتریان این است که از هر قشر و سنی مخصوصا از قشر جوان که معمولا دانش مناسبی در زمینه‌ی وب و اینترنت دارند و درصد مناسبی از کاربران اینترنتی تشکیل می‌دهند، جذب سایت می‌شوند، که این مورد برای بسیاری از سایت‌ها یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

طراحی سایت در شمال

طراحی سایت
طراحی سایت

ویژگی‌های یک طراحی سایت عالی

این سوال از ۲ جهت مهم است. اول آنکه اگر در حال حاضر مالک سایتی هستید، بدانید که سایت فعلی شما آیا ویژگی‌ها و استاندارد‌های یک سایت حرفه‌ای را دارد تا نیاز کاربران و مشتریان شما را مرتفع کند و یا یک پای کار لنگ می‌زند و باعث می‌شود شما بازخورد مناسب از سایت خود نداشته باشید و هر چه سریع‌تر در پی رفع مشکلات سایت خود بکوشید. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم.

دوم آنکه اگر قصد طراحی سایت را دارید بدانید که به چه فاکتور‌هایی باید توجه کنید تا ابتدا یک مجری قدرتمند برای اینکار انتخاب کنید و دوم سایتی که تحویل گرفته‌اید این ویژگی‌ها را داشته باشد.


طراحی گرافیکی زیبا و اصولی

زیبایی سایت از دیدکاربران بسیار مهم است چرا که کاربران در ثانیه‌های اول قبل از هر کار دیگری به زیبایی سایت نگاه می‌کنند و اگر نمره کافی را داشته باشد، در آن می‌مانند وگرنه به‌سراغ سایت دیگر می‌روند. ضمنا سایت شما تصویرساز برند شما در ذهن مشتریان شماست و اگر زیبا نباشد، کاربران تصور خوبی از برند شما نمی‌کنند و در مقابل اگر چشمگیر باشد، تصورشان از شما نیز حرفه ایست.



سرعت لود بالا

اینکه کاربران بتوانند با سرعت بالایی با سایت شما کار کنند و سایت شما در مدت زمان بسیار کمی برای آنها به نمایش دراید بسیار مهم است، چرا که اغلب آن‌ها سایتی که کند باشد را نمی‌پسندند و به‌سراغ سایت بعدی می‌روند.


ریسپانسیو

کاربران شما دستگاه‌های مختلفی دارند، اینکه سایت شما در تمام دستگاه‌ها اعم از موبایل، تبلت و دسکتاپ درست نمایش داده شود یک اصل بسیار مهم است چرا که اگر سایت شما مثلا در موبایل درست نباشد، طیف وسیعی از مشتریان نمی‌توانند از سایت شما استفاده کنند.



رعایت اصول اولیه سئو

موتور‌های جستجو واسط بیش از ۹۰% از کاربران با سایت شما هستند، قطعا اگر بخواهید ورودی بالایی در سایت خود داشته باشید باید اصول سئو در سایت شما رعایت شده باشد وگرنه سایت شما جایگاه خوبی را در گوگل و سایر موتور‌های جستجو نخواهد داشت.

آشنایی با خدمات حرفه‌ای گروه وب سازان خزر

وب‌سایت به‌صورت کاملاً ریسپانسیو و واکنش گرا یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات گروه وب سازان خزر است.

طراحی سایت تخصصی​

طراحی انواع سایت‌های خبری، شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، آموزشی و شخصی و……با تیمی حرفه‌ای انجام می‌شود.

سئو و بهینه‌سازی

طراحی و توسعه وب‌سایت متناسب با شغل و کسب کار شما امری ضروری است. چراکه بیش از نیمی از مشتریان به خاطر جست‌وجو در نتایج گوگل به دست می‌آورید.

گروه وب سازان خزر آماده خدمات رسانی در حوزه طراحی و بهینه سازی سایت به شما عزیزان می‌باشد.

طراحی سایت واکنش گرا

ریسپانسیو بودن طراحی سایت یعنی قابلیت انعطاف‌پذیری طراحی سایت و همچنین در برنامه‌نویسی سایت که هنگام بارگذاری صفحات با طول و عرض مختلف سایت با سرعت مناسب و بدون حذف موارد و اطلاعات ضروری صورت بگیرد، البته این به این معنا نیست که سایت‌های غیر واکنش‌گرا در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند بارگذاری نمی‌شوند و دیده نمی‌شوند. بلکه به شکل هوشمندانه کنترل نمی‌شوند، یک طراحی سایت واکنش گرا چند مرحله طراحی بیشتر از سایت‌های معمولی دارد و باید قالب‌های مختلفی را طراحی و شکل داد تا مطالب با دسته‌بندی موضوعی به شکلی مناسب در آن‌ها قرار گیرند.

وب‌سایت‌هایی که دارای قابلیت واکنش گرا بودن در طراحی سایت نمی‌باشند معمولاً در نمایش اطلاعات و مخصوصاً تصاویر در ابعاد مختلف دچار اشکال می‌شوند و بخشی از تصاویر نمایش داده نمی‌شود و یا به نحو مطلوب مطالب در کنار آن قرار نمی‌گیرد.

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت

چرا طراحی سایت خود را به گروه وب سازان خزر بسپاریم؟!

۱-تیم حرفه‌ای و متخصص
۲-کیفیت بالا و میزان بالای رضایت کارفرمایان
۳-تعرفه‌های مناسب با بودجه مشتریان
۴-نیازسنجی و تحلیل سایت قبل از شروع کار
۵-نمونه کارهای متفاوت
۶-گرافیک خلاقانه طراحی سایت
۷-استفاده از دانش و فناوری روز
۸-پشتیبانی فنی
۹-ارتباط و تعامل عالی با مشتریان
۱۰-تبلیغات در گوگل و سئو سایت
۱۱-امنیت بالا و سرعت بارگزاری مناسب
۱۲-سرورهای با کیفیت و آپتایم بالای ۹۹%

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question