طراحی سایت خبری در مازندران

طراحی سایت خبری در مازندران

طراحی سایت خبری در مازندران | در سراسر کشور و جهان در هر لحظه اتفاقات جدیدی در حال روی دادن می‌باشد. برای مردم بسیار اهمیت دارد که در کوتاه‌ترین زمان از اخبار مطلع شوند. زیرا بر بسیاری از جنبه‌های زندگی آنها تاثیر گذار است. با روش سنتی و چاپ بر روی کاغذ امکان آگاهی از اخبار در لحظه وجود ندارد. طراحی سایت خبری این مزیت را به وجود آورده که افراد جامعه قادر باشند آخرین اخبار را در سریع‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه ممکن دریافت نمایند.

طراحی سایت خبری در مازندران

سایت خبرگزاری ازجمله طراحی‌های چالش برانگیز است. به جهت موفق شدن طراحی سایت خبرگزاری باید از متخصصین و مهندسین حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه بهره گرفت.

طراحی سایت خبری روزانه بیشترین سطح ترافیک را به خود اختصاص می‌دهد؛ به همین جهت رقابت در حوزه طراحی سایت خبرگزاری نسبت به سایر حوزه‌ها بیشتر بوده و برای طراحی سایت در این حوزه نیاز به تجربه و تخصص بالایی است.

طراحی سایت خبرگزاری با توجه به گسترش و افزایش تعداد سایت‌های خبری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سایت‌های خبرگزاری با توجه به سیاست‌های سردبیر، سبک‌های متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهند.

گاهاً طراحی سایت خبری به صورت موضوعی انجام می‌پذیرد. این طراحی موضوعی سبب می‌شود تا ویژگی‌های منحصر به فردی مورد نیاز باشد؛ به عنوان مثال، طراحی سایت خبرگزاری که تنها خبرهای ورزشی را منتشر می‌کند با راه‌اندازی سایت خبری که خبر‌های متنوعی را در طول روز انتشار می‌دهد، کاملا متفاوت بوده و نیازمند ساختار خاصی است. در نهایت می‌توان گفت که ساخت سایت خبری بر اساس نوع خبر و سبک فعالیت نیز می‌تواند متفاوت باشد.

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت خبری در مازندران

اهمیت طراحی سایت خبری در مازندران

عموم مردم این روز‌ها از طریق اینترنت و وب‌سایت‌های خبری، اخبار مورد نیاز خود را جست و جو می‌کنند. با این حساب می‌توان گفت که طراحی سایت خبری، جایگاه خودش را در میان مردم به تثبیت رسانده است و روزنامه ها محبوبیت خود را از دست داده اند!

برای یک رسانه خبری، داشتن یک سایت خبری، از نان شب هم نیز واجب تر است. چرا که وجود آن باعث افزایش اعتبار آن رسانه خواهد شد. طراحی سایت خبری، می‌تواند توسط هر سازمان و ارگانی صورت پذیرد چرا که منحصر به فرد و محدود به رسانه‌های خبری نیستند.

سئو سایت خبری

اولین گام بعد از طراحی سایت خبری ، بهینه سازی سایت برای موتور‌های جستجو می‌باشد . سئو سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا امروزه افراد برای جستجوی محصولات و یا خدمات مورد نظر خود، در اولین گام آن را در گوگل سرچ می‌کنند. در این صورت اگر سایت شما در لینک‌های ابتدایی صفحه اول نباشد ، شانس کلیک و در نهایت تبدیل به مشتری را از دست می‌دهد. گروه وب سازان خزر می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند که این کار را با مناسب ترین قیمت سئو به نسبت شرکت‌های دیگر انجام می‌دهد. برای سفارش سئو می‌توانید با گروه وب سازان خزر تماس بگیرید.

ویژگی‌های سایت خبری

طراحی سایت خبری شاید شبیه به یک سری از حوزه‌های دیگر طراحی سایت باشد، اما به طور کلی یک طراحی سایت مستقل به شمار می‌رود. تقریبا تمام اصول اولیه یک سایت خوب باید در آن لحاظ بشود اما ویژگی‌های سایت خبری به طور کلی با دیگر سایت‌ها فرق می‌کند. این نوع سایت‌ها متن محور تر از باقی سایت‌ها می‌باشند و معمولا هم پر ترافیک تر از حوزه‌های دیگر طراحی سایت هستند. بیایید نگاهی به مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت خبری بیندازیم و ببینیم که چه چیز‌هایی آن‌ها را از سایت‌های دیگر متمایز کرده است.

استفاده از قالبی برای پوشش حداکثری اخبار و دسته بندی‌های مهم و در عین حال جذاب
سرعت لود و بارگذاری بالا
به روزرسانی پیوسته و مداوم اخبار
نوشتن خبر به صورت جذاب و گیرا برای جذب مخاطب
نمایش تاریخ و ساعت انتشار خبر‌ها
دارای قسمت اعلانات برای مطلع کردن کاربر سایت از اخبار جدید و تازه
قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی
دسته بندی‌های گوناگون برای هر بخش مانند اقتصادی، سیاسی، ورزشی و…
قابلیت جستجوی قدرتمند به صورت ساده و پیشرفته
آرشیو مرتب و منظم اخبار
وجود خبرنامه در سایت
ارائه آمار بازدید اخبار
و…
در واقع هر سایتی که در حوزه اخبار فعالیت می‌کند، باید سایت خود را به این ویژگی‌ها و امکانات مجهز کند. چرا که بدون این‌ موارد تفاوتی با یک سایت معمولی نخواهد داشت.

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت خبری در مازندران

مهم‌ترین امکانات سایت‌های خبری


محتوای باکیفیت، ساده و خوانا و استفاده از تگ‌های هدر
انتشار اخبار صحیح همراه با منبع
دسته بندی، چیدمان و گرافیک سایت باید مناسب سایت‌های خبری باشد؛ به طوری که کاربر به آسانی بتواند به اخبار مورد نظر دسترسی داشته باشد.
طراحی واکنشگرا و سئو شده قالب سایت
رعایت تمامی نکات سئو
به روز رسانی اخبار
استفاده از تصاویر با کیفیت و تا حد ممکن کم حجم
امکان ارسال ایمیل خبری توسط کاربران
قرار دادن زبان‌های دیگر در زیر دامنه‌ها
استفاده از انواع عکس و فیلم در کنار خبر
احترام به باورهای دینی و سنتی اقوام مختلف
بی‌طرف بودن در مسائل مختلف و پرهیز از سیاست زدگی

طبیعتا موضوعی که در سایت‌های خبری بسیار حائز اهمیت است این است که این گونه وب‌سایت‌ها نیازمند یک پشتیبانی بسیار قوی هستند چرا که دائماً باید اخبار و مطالب آنها در بخش وبلاگ سایت به روز رسانی شود. گروه وب سازان خزر آماده خدمات رسانی در این حوزه به شما عزیزان است.

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376