طراحی سایت در مازندران

قیمت طراحی سایت در مازندران

قیمت طراحی سایت در مازندران | ساخت وب‌سایت، برای بقای یک کسب و کار، افزایش فروش و ترافیک بسیار ضروری می‌باشد. تعرفه طراحی سایت متناسب با نیاز شما و نوع طراحی متفاوت است و چون در حال حاضر شرکت‌های زیادی با قیمت طراحی سایت متقاوت در حال ارائه خدمات طراحی و ساخت سایت می‌باشند انتخاب برای صاحبان کسب و کار دشوار است.

گروه طراحی سایت وب سازان خزر با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه طراحی انواع وب‌سایت آماده طراحی وب‌سایت حرفه‌ای برای کسب و کار شما می‌باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت در مازندران


صاحبان شرکت‌ها و یا سایر بیزینس‌ها همواره به دنبال بهترین شرکت‌های طراحی سایت در اینترنت هستند، تا علاوه بر هزینه راه اندازی وب‌سایت، به طراحی وب‌سایتی حرفه‌ای دست یابند؛ که محصولات و خدمات ارائه شده توسط هر شرکت را به شکلی جذاب به کاربران و مشتریان خود معرفی کنند. اما با گسترش شرکت‌های طراحی سایت، کاربران معمولا در بین این شرکت‌ها در پیدا کردن افراد متخصص این حوزه دچار سردرگمی می‌شوند. معیار‌هایی برای انتخاب افراد متخصص در این زمینه وجود دارد که به شرح زیر است:

-میزان تجربه اعضای تیم در طراحی انواع وب‌سایت ها متناسب با هر فعالیت تجاری، صنعتی، پزشکی، فروشگاهی و… یکی از موارد مهم به شمار می‌رود.
-دارای نمونه کار‌های مختلف و حرفه‌ای به صورت آنلاین باشند.
-با زمینه‌هایی همچون برنامه نویسی وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، فروشگاه‌ها و از همه مهم‌تر تولید محتوا و سئو آشنایی داشته باشند.
-خدمات پشتیبانی فنی توسط متخصص در طول روز، هفته تا حداقل یک سال ارائه شود؛ و برای تمام سوالات شما در این زمینه پاسخگو باشند؛ برای مشکلات و خطاهای سایت بتوانند راه حل‌های مناسب ارائه دهند.
-مجموعه متشکل از یک تیم متخصص در زمینه‌های مختلف اما مرتبط باشد.
گروه وب سازان خزر علاوه بر طراحی سایت، خدمات مختلفی از جمله پشتیبانی، سئو، تولید محتوا، طراحی لوگو و… را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

قیمت طراحی سایت در مازندران

قیمت طراحی سایت در مازندران
قیمت طراحی سایت در مازندران

اهمیت طراحی سایت

امروزه دنیای تجارت تغییر زیادی پیدا کرده و برای توسعه کسب و کار و از دست ندادن تمامی بازارهای رقابتی، طراحی سایت برای همه مشاغل امری لازم و ضروری است. زیرا که با طراحی سایت می‌توان در سطوح جهانی هم فعالیت حرفه‌ای انجام داد. مسئله مهم هزینه‌های مربوط به طراحی وب‌سایت است که با توجه به نوع سایت شرکتی، سایت خدماتی، سایت خبری و سایت‌های مختلف دیگر و امکاناتی که در هر سایت قرار می‌گیرد، تغییر پیدا می‌کند. با انتخاب وب سازان خزر می‌توانید به شکل حرفه‌ای برای کسب و کار خود برندسازی کرده و یک سایت مناسب داشته باشید.

تعرفه‌های طراحی سایت

قیمت طراحی سایت و هزینه راه اندازی سایت رابطه مستقیم با امکانات مورد نیاز شما و نحوه پیاده سازی سایت دارد.

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

در هنگام شروع پروژه برای طراحی سایت اولین مسئله‌ای که ذهن افراد را درگیر می‌کند، هزینه مربوط به طراحی سایت است. در حال حاضر انواع مختلف وب‌سایت از لحاظ کاربری و همچنین نحوه طراحی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها مدت زمان مشخصی را برای تکمیل شدن باید طی کند.
از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت طراحی سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استاتیک یا داینامیک بودن سایت

تفاوت سایت داینامیک و سایت استاتیک در نحوه مدیریت محتوای درون سایت است. در سایت‌های داینامیک یک پنل مدیریت قرار داده شده است که مدیر سایت بدون هر گونه دانش فنی بتواند محتویات داخل سایت را مدیریت و بروز رسانی کند. این مدیریت محتوا شامل بارگذاری تصاویر و محتویات متنی می‌شود. به همین دلیل سایت داینامیک از محبوبیت بیشتری در میان افراد برخوردار است.

پس اگر شما به دنبال طراحی سایت و معرفی کسب و کار خود هستید، بهتر است به سراغ سایت‌های داینامیک بروید. طراحی سایت داینامیک به نسبت سایت استاتیک از لحاظ قیمت مناسب‌تر بوده و همچنین از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است.

responsive بودن سایت

به سایتی که در دستگاه‌های مختلف از جمله لپتاپ، تبلت و تلفن همراه نمایش داده می‌شود، واکنش گرا یا ریسپانسیو گفته می‌شود. از طرفی ریسپانسیو بودن یک سایت در بهینه سازی آن نیز موثر می‌باشد. همچنین سبب می‌شود تا سئو قوی تری داشته باشد.

CMS سایت

یکی از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت، استفاده از سیستم مدیریت محتوا (CMS) می‌باشد. برخی از CMS ها رایگان هستند از قبیل وردپرس و جوملا. بنابراین می‌توانید سایتی با قیمت مناسب‌تر طراحی کنید.

بسیاری از سایت‌های جهان از مدیریت محتوا ورد پرس استفاده می‌کنند. در وردپرس برخی از افزونه‌ها و قالب‌ها پولی و برخی دیگر رایگان و به صورت آماده می‌باشند. از این رو اگر طراح سایت بخواهد از قالب و افزونه‌های اختصاصی در طراحی سایت استفاده کند، هزینه بیشتری باید پرداخت شود.

میزان هاست مصرفی برای سایت

هاست به فضایی گفته می‌شود که تمامی اطلاعات و فایل‌های وب‌سایت شما درون آن بارگذاری می‌شود. هاست بر اساس میزان بازدید سایت و حجم اطلاعات در درون سایت، هزینه‌های متفاوتی دارد.

کیفیت هاست

با توجه به اینکه تمامی اطلاعات سایت درون هاست قرار می‌گیرد، بنابراین امنیت بالای هاست از موضوعات مهمی است که در هنگام خرید هاست باید به آن توجه کرد. برخی از افراد برای کاهش هزینه‌های خود در طراحی سایت، هاست‌های رایگان و یا قیمت را پایین تهیه می‌کنند که این نوع هاست ها از امنیت پایینی برخوردار می‌باشند.

ظاهر و عناصر گرافیکی سایت

ظاهر زیبای سایت نیز از عواملی است که بر قیمت سایت تأثیرگذار است. زیرا سبب جذب مخاطبان می‌شود و بر زیبایی بصری سایت نیز تأثیر مثبتی دارد. بنابراین سایت‌هایی که از بخش‌های گرافیکی زیبا و جذابی استفاده می‌کنند، شامل هزینه بیشتری نیز می‌شوند.

تعداد زبان‌های سایت

تعداد زبان‌های مختلف بر قیمت گذاری طراحی سایت تأثیر به سزایی دارد. عموماً وب‌سایت‌هایی که فعالیت بین المللی دارند از جمله شرکت‌های تولیدی و یا تاجران، طراحی سایت‌های خود را با چند زبان مختلف انتخاب میکنند.

نوع قاب در طراحی سایت

در طراحی سایت، قالب های گوناگون و مختلفی وجود دارد که می توان از آن‌ها استفاده کرد. اگر شما نیز قصد دارید برای طراحی سایت خود از قالب‌های آماده و از پیش طراحی شده استفاده کنید، هزینه پرداختی برای طراحی سایت کم خواهد شد. از طرفی اگر به دنبال طرح و امکاناتی خاص برای وب‌سایت خود باشید، دیگر نمی توانید از قالب‌های از پیش طراحی شده استفاده کنید و باید قالبی برای طرح مدنظر شما طراحی و برنامه نویسی شود.

سئو سایت

یکی از عوامل مؤثر در دیده شدن سایت شما، سئو و بهینه سازی سایت است. شما علاوه بر طراحی سایت زیبا و کارآمد لازم است برای افزایش رتبه وب‌سایت خود در گوگل فعالیت‌هایی را انجام دهید تا در جایگاه مناسب قرار گیرد و مخاطبان هدف را جذب کند.

هر چه سئو سایت شما بهتر باشد، سبب می‌شود تا کاربران با برند و کسب و کار شما بیشتر آشنا شوند.

پشتیبانی از وب‌سایت

یک سایت خوب نیاز به پشتیبانی دارد. زیرا اگر برای سایت مشکلی پیش بیاید، تیم پشتیبانی توانایی برطرف کردن آن را خواهند داشت.

ایمن سازی سایت

اگر وب‌سایتی از ایمن سازی مناسبی برخوردار نباشد، ممکن است دچار مشکلاتی از قبیل هک شود. ایمن سازی نیز یکی از عواملی است که بر هزینه طراحی سایت تأثیر می‌گذارد.

شرکت طراح سایت

از دیگر عوامل موثر در طراحی سایت، شرکت طراح سایت می‌باشد. هر شرکتی بسته به تجربه و سابقه خود در این زمینه، قیمت متفاوتی برای طراحی سایت ارائه می‌دهد. بدیهی است که اگر شرکتی دارای سابقه بالا و تجربه مفید در زمینه طراحی سایت داشته باشد، خدمات خود را با قیمت بالاتری ارائه می‌دهد.

گروه وب سازان خزر

قیمت طراحی سایت در مازندران

امروزه دنیای تجارت تغییر زیادی پیدا کرده و برای توسعه کسب و کار و از دست ندادن تمامی بازارهای رقابتی، طراحی سایت برای همه مشاغل امری لازم و ضروری است. زیرا با طراحی سایت می‌توان در سطوح جهانی هم فعالیت حرفه ‌ای انجام داد. مسئله مهم هزینه‌های مربوط به طراحی وب‌سایت است که با توجه به نوع سایت شرکتی، سایت خدماتی، سایت خبری و سایت های مختلف دیگر و امکاناتی که در هر سایت قرار می‌گیرد، تغییر پیدا می‌کند. با انتخاب گروه وب سازان خزر می‌توانید به شکل حرفه‌ای برای کسب و کار خود برندسازی کرده و یک سایت مناسب داشته باشید.

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376