طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی در بابل

طراحی سایت شرکتی در بابل | امروزه در دنیای آنلاین، کسب و کار‌های مختلفی علاوه بر اینکه در فضای فیزیکی فعالیت دارند. از طریق طراحی سایت شرکتی شرکت‌ها و ادارات می‌توانند به رشد و ارتقا کسب و کارشان بپردازند. طراحی سایت برای هر کسب و کار به عنوان نمادی از آن کسب و کار در فضای وب است. سایت شرکتی سایتی است که شرکت‌ها به کمک آن می‌توانند به معرفی محصولات و خدمات خودشون به صورت آنلاین اقدام کنند. به همین منظور ما سعی می‌کنیم در این مقاله اطلاعاتی در مورد سایت‌های شرکتی به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی‌های سایت شرکتی بپردازیم و مزایای طراحی سایت شرکتی را مورد بررسی قرار بدهیم تا بتوانید با این سایت‌ها آشنایی داشته باشید.

طراحی سایت شرکتی در بابل

ما سالهاست در زمینه ساخت انواع وب‌سایت، افزایش فروش در کسب و کار‌های اینترنتی فعالیت می‌کنیم. گروه وب سازان خزر آماده ساخت انواع وب‌سایت‌های شرکتی و فروشگاهی در هر سطحی با قیمت بسیار مناسب در شهر بابل می‌باشد. این گروه تجربه‌های بسیاری در زمینه کسب و کار‌های اینترنتی در سطح استان دارد. شما هم اکنون می‌توانید سوال‌های خود را در زمینه طراحی وب‌سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، ارتقا رتبه سایت در گوگل، سئو، بهینه سازی وب‌سایت و بازاریی با متخصصان ما در میان بگذارید تا همکاران ما به تمامی سوالات شما در این زمینه‌ها بدهند.

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت شرکتی در بابل
طراحی سایت شرکتی در بابل

هدف از داشتن سایت شرکتی

دریافت تبلیغات و درآمد از سایت
تجارت سودآور
دریافت خدمات برای مشتریان
ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان
معرفی محصولات
معرفی خدمات
ایجاد برند سازی برای یک شرکت
کم کردن نیرو‌های کاری به وسیله بخش‌های متنوع الکترونیک
فعالت بدون محدودیت زمانی و مکانی، بصورت ۲۴ ساعته
کاهش مخارج و نیروی انسانی مورد نیاز شرکت

مزایای داشتن سایت شرکتی

۱- کسب اعتبار

مهم‌ترین چیزی که یک شرکت نیاز دارد، در درجه ی اول اعتبار است. در حقیقت شما با داشتن و طراحی سایت شرکتی می‌توانید برای کمپانی خود یک اعتبار به دست آورید. در عصر مدرن کمتر کسی است که به کسب و کار‌های بدون سایت اعتماد کند. هر کسی با شرکتی آشنا شود به دنبال آن در اینترنت می‌گردد و اگر نشانی یا سایتی از آن در دنیای اینترنت پیدا نکند، به سختی به شرکت آن نیز اعتماد می‌کند. طراحی سایت شرکتی علاوه بر خرید اعتبار برای شما، اعتماد کاربران را نیز جلب خواهد کرد. اگر شما یک سایت شرکتی برای کسب و کار خودتان نداشته باشید و حضور در فضای وب را جدی نگیرید، سود ناشی کسب و کارتان را به رقبای خود هدیه می‌دهید!

۲- معرفی شرکت

این مسئله برای شرکت‌های تازه تاسیس بسیار حیاتی است. اگر شما به تازگی یک کسب و کاری را تاسیس کرده باشید می‌دانید که برای معرفی خود به مشتریان راه سختی را در پیش دارید. در واقع زمان زیادی را نیاز دارید تا در دل بازار جای خود را پیدا کنید و برای این کار باید خودتان و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید را معرفی کنید. برای انجام این کار اگر سایتی نداشته باشید مجبور به صرف هزینه‌های سرسام آور تبلیغات هستید که شاید در ابتدای مسیر شغلی نو گزینه چندان مناسبی نباشد. اما با طراحی سایت شرکتی و داشتن یک وبلاگ می‌توانید به مرور شرکت، محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.

۳- دسترسی شبانه روزی مشتری به شما

یکی از مشکلاتی که فعالیت‌های حضوری دارند، ساعت کاری است که معمولا تا ساعتی مشخص مثلا ساعت ۵ بعد از ظهر می‌باشد. اما با داشتن یک سایت شرکتی شما ۲۴ ساعت ۷ شبانه روز در دسترس مشتریان هستید. در واقع مشتریان می‌توانند در هر زمانی و از هر جایی که هستند، از طریق وب‌سایت شما خرید کنند یا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. با این روش شما هر زمانی که بخواهید می توانید محصولات خود را به فروش برسانید و اینگونه مشتریان بالقوه تان را که به دلیل نداشتن وقت نمی‌تواند حضوری مراجعه کند را از دست نمی‌دهید.

۴- افزایش فروش و درآمد بیشتر

قطعا زمانی که شما از سایت برای ارائه و فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید، مشتریان بیشتری نسبت به زمان فعالیت حضوری خواهید داشت. شما دیگر محدود به جغرافیای خاصی نیستید و از هر جایی که فکرش را بکنید می توانید مشتری داشته باشید. با داشتن سایت شرکتی می توانید از آن به عنوان یک مکمل قدرتمند در کنار فروش حضوری استفاده کنید. بدین ترتیب فروش شما نسبت به گذشته بسیار بسیار بیشتر خواهد شد و به تبع آن درآمد بیشتری نیز نسیبتان می‌شود. علاوه بر این‌ها، بازاریابی، پیدا کردن مشتریان جدید و همچنین همکاری با همکاران هم صنف با یک وب سایت حرفه‌ای بسیار راحت تر است.

۵- تعامل بیشتر و بهتر با مشتریان

نباید اشتباه کنید. بسیاری تصور می‌کنند داشتن سایت شرکتی تنها برای قرار دادن اطلاعات و معرفی شرکت است و اگر خیلی به خودشان زحمت بدهند، در بازه زمانی طولانی مطالبی نیز در آن منتشر می‌کنند. اما این تصور کاملا اشتباه است. وب‌سایت یک محیط تعاملی است که به شما کمک می‌کند بهتر و بیشتر با مشتریان تعامل داشته باشید. یک وب‌سایت، فرصت لازم برای شناخت بیشتر مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ را برای شما فراهم می‌کند و اطلاعات بیشتری از مشتریان و میزان علاقه آن نسبت به محصولات شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. به عبارت دیگر وب‌سایت راه ارتباطی مشتری با شما را بسیار هموار می‌کند که نتیجه خوبی برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد.

طراحی سایت شرکتی در بابل

طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی

ویژگی‌های وب‌سایت شرکتی

اما یک وب‌سایت شرکتی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد تا بهترین عملکرد و بازدهی را برای شرکت یا سازمان به ارمغان آورد؟ در ذیل به برخی از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

دارای یک قالب ساده و نه چندان پیچیده باشد.
یک معرفی کلی و اطلاعات تماس در صفحه اصلی سایت داشته باشد.
بخشی برای توضیح خدمات شرکت وجود داشته باشد.
معرفی محصولات شرکت
صفحه‌ای مجزا از نمونه کار‌ها
صفحه‌ی درباره ما برای معرفی تکمیلی شرکت و فعالیت‌های آن
صفحه تماس با ما برای ارتباط با مشتریان و دیگر شرکت‌ها
لینک به شبکه‌های اجتماعی
دارای فونت رسمی و سازمانی

و………..

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی سایت شرکتی در بابل،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376

question