طراحی سایت پزشکی درمازندران

طراحی سایت پزشکی در مازندران

طراحی سایت پزشکی در مازندران | با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از مردم قبل از مراجعه به بیمارستان برای یافت اطلاعات پزشکی و درمانی موردنیاز خود، قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنند. طراحی سایت پزشکی با هدف ارتقاء سطح خدمات درمانی و سهولت ارتباط بیماران با پزشکان و افزایش آگاهی بیماران بسیار مفید است. طراحی سایت پزشکی و حضور در اینترنت موجب افزایش کیفیت کسب و کار آن‌ها شده است. همچنین در مواردی پزشکان می‌توانند با ارائه مشاوره آنلاین به بیماران مانع از حضور بی‌مورد آن‌ها در بیمارستان‌ها و مطب‌ها شده و این مسأله مزایای زیادی در ارتقاء کیفیت شهرنشینی خواهد داشت.

 

طراحی سایت پزشکی در مازندران

 

شما به عنوان پزشک به طراحی وب‌سایت پزشکی برای خدمت رسانی بهتر به بیماران خود نیاز دارید. با داشتن وب‌سایت پزشکی، توانایی این را پیدا می‌کنید تا رزومه کاری خود رادر اختیار بیمارانتان قرار دهید. این امر موجب ایجاد حس اعتماد بین شما و مخاطبتان می‌گردد. همچنین در طراحی سایت پزشکی امکان رزرو وقت به صورت آنلاین وجود دارد که ارتباط بیماران با شما را بسیار راحت‌تر وسریع‌تر می‌کند. این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی برای بیماران است که می‌توانند بدون حضور فیزیکی نوبت خو درا دریافت کنند.

 

طراحی سایت پزشکی در مازندران

طراحی سایت پزشکی در مازندران 
طراحی سایت پزشکی در مازندران

 

اهمیت طراحی سایت پزشکی

باتوجه به گستردگی فراوان علم پزشکی و رقابت پزشکان باهم، حتی پزشکان متخصص که دارای مراجعین بیشتری هستند؛ باید دارای یک سایت پزشکی باشند. سایت پزشکی می‌تواند به پزشکان در بازاریابی کمک کند. اعتماد بیماران به پزشکان را افزایش دهد. با اینکه هر کس قادر به طراحی یک وب‌سایت و گسترش آن می‌باشد، طراحی سایت پزشکی نیازمند علم کامل در زمینه اصول سئو و موتور‌های جستجو است.

یک سایت پزشکی از پیش طراحی شده می‌تواند سبب قرار گرفتن سایت شما در صفحات اولیه جستجوگر گوگل و افزایش ترافیک شبکه شما و مراجعه بیشتر افراد به شما بشود. طراحی سایت پزشکی توسط گروه وب سازان خزر سامانه شما را از سایتی منطبق با اصول سئو برخوردار می‌کند. سایتی که در کمتر از چند ثانیه لود می‌شود. کاربران موبایلی هرگز در استفاده از سایت شما به مشکل نخواهند خورد. کافی است کیفیت را از گروه وب سازان خزر بخواهید.

 

طراحی سایت پزشکی در مازندران چه امکاناتی باید داشته باشد ؟

مسلما طراحی سایت پزشکی در مازندران باید امکاناتی را برای مردم شهر‌های مازندران فراهم نماید تا ضمن راحت‌ تر شدن کار کاربران، انتظارات مشتریان پزشک مربوطه را برآورده سازد. برخی از مهم‌ترین این امکانات را با هم مرور می‌کنیم.

امکانات وب‌سایت پزشکی:

رزرو و تعیین وقت قبلی برای بیماران
پرداخت آنلاین حق ویزیت
امکان نمایش رزومه پزشک
اعلام لیست شرکت‌های بیمه طرف قرارداد
انتشار مقاله‌های پزشکی
صفحه‌های ارتباط با ما و تماس با ما
ثبت سوابق پزشکی بیماران
نظر سنجی از بیماران
مشاوره آنلاین
پاسخ به سؤالات متداول
حساب کاربری برای بیماران

 

ویژگی‌های فنی در طراحی سایت پزشکی

 

با توجه به افزایش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند اتصال به اینترنت از طریق گوشی نیز افزایش پیدا کرده است. یکی از ویژگی‌های سایت پزشکی خوب این است که با توجه به ابعاد صفحه نمایش حالت و شکل وب‌سایت نیز تغییر کند. تا کار با وب‌سایت برای کاربر مطلوب‌تر شود. به این حالت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا نیز می‌گویند. افراد از طریق موتور‌های جستجو مانند گوگل به دنبال پاسخ سؤالات پزشکی خود هستند.

علمی که باعث می‌شود یک وب‌سایت در رتبه یک گوگل قرار بگیرد سئو نام دارد. اگر بخواهیم سئو را به زبان بسیار ساده توضیح دهیم. خواهیم گفت: سئو یعنی اینکه وب‌سایت شما از نظر گوگل خوب باشد. یکی از فاکتور‌های اساسی سئو ساختار کدنویسی صحیح یک وب‌سایت و سرعت لود آن است. موردی که برای بسیاری از پزشکان بسیار مهم است طراحی سایت آنلاین نوبت دهی پزشکی است. شاید این مورد مهم‌ترین دلیل و دغدغهٔ یک پزشک برای طراحی سایت پزشکی باشد. این سیستم باید کارا، آسان و امن باشد.

بازاریابی سلامت از طریق بستر اینترنت

یکی از محاسن گوگل آن است که نمایش رتبه‌های وب سایت‌ها می‌تواند محلی باشد. یعنی فردی که برای مثال دکتر پوست مو و زیبایی را درمازندران جستجو می‌کند. گوگل تنها مشخصات دکترهایی را نمایش دهد که در مازندران هستند. و این شما را از رقابت با تمام متخصصین یک کشور باز می‌دارد. بازاریابی اینترنتی دارای اصول و قواعدی است. برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب باید تمامی آن را رعایت کرد. بحث بازاریابی اینترنتی از ساخت وب سایت پزشکی دو مقوله متفاوت است . یعنی با داشتن یک وب سایت بسیار عالی به نتیجه مطلوب نخواهید رسید بلکه چیزی که یک وبسایت را عالی می‌کند بازاریابی اینترنتی اصولی است.

قیمت طراحی سایت پزشکی در مازندران

هزینه و قیمت طراحی سایت در مازندران به عوامل مختلفی بستگی دارد.ابتدا باید به این نکته توجه داشت که سایت گرانتر به معنی سایت بهتر نمی باشد ولی قطعا یک سایت خوب و حرفه ای هم ارزان قیمت نیست. سایت با هزینه بسیار کم تازه شروع دردسر آن است و قطعا در ادامه کار به مشکل خواهید خورد. عوامل مختلفی در قیمت سایت دخیل است.

یک سایت میتواند با قالب های آماده مانند ووردپرس و جوملا باشد و یک سایت میتواند اختصاصی و از صفر توسط شرکت نوشته شده باشد.که قطعا این سیستم بسیار حرفه ای بوده و اضافه کردن امکانات جدید در آن بسیار آسانتر است. گروه وب سازان خزر پکیج های مختلفی برای طراحی سایت پزشکی درمازندران دارد و شما میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.شما میتوانید یکی از پکیج ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.این امکان وجود دارد که بعضی آیتم ها را اضافه و کم کنید.

 

اطلاعات تماس گروه وب سازان خزر

مازندران، بابل، میدان کشوری نبش سرداران12
info @ websazanco.com
01132256877
09129317376