مزایای طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی | خیلی از ما به فکر راه انداختن وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی می‌افتیم. اما چرا؟ فقط برای اینکه دیگران هم به فکر آن هستند؟ چون موفقیت سایت‌هایی مثل دیجی‌کالا را دیده‌ایم؟ نه! از نظر ما این کافی نیست. ما باید جوابی قانع‌کننده برای خودمان داشته باشیم. باید دقیق‌تر فواید داشتن یک وب‌سایت را بررسی کنیم و ببینیم آیا برای کسب و کار ما هم مفید خواهد بود یا نه؟

با این نگاه بود که تصمیم گرفتیم این مقاله را بنویسیم تا فرصتی داشته باشیم که مزایا و فواید طراحی سایت فروشگاهی را بهتر بررسی کنیم.

در ادامه با وب سازان خزر همراه باشید.

 

 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

 

 

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

 

طراحی سایت فروشگاهی:

طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند زندگی شما را در مدت زمانی کوتاه متحول کند. شما به واسطه طراحی سایت می‌توانید برند یا محصولات و خدمات خود را به افراد بسیاری معرفی کرده و کسب و کارتان را در سراسر ایران گسترش دهید. اگر شما تولید کننده هستید و یا کسب و کار کوچکی دارید، طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کرده و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید و بازار هدف خود را بهتر بشناسید.
طراحی سایت فروشگاهی مسیر پیشرفت را برای شما به مراتب آسان‌تر خواهد کرد. هر اندازه که طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای‌تر باشد، امکان موفقیت شما بیشتر خواهد بود. طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای نیازمند تیمی با تجربه و متعهد است که بتواند تمامی اصول لازم در طراحی سایت را رعایت کرده و سایت استاندارد و بروز را به شما تحویل دهد. به همین جهت شما باید در انتخاب شرکت طراحی سایت خود نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید بهترین طراحی سایت فروشگاهی آنلاین را تجربه کنید.

 

 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی
مزایای طراحی سایت فروشگاهی

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی:

بنا به آمار گوگل، بیش از 62% مردم قبل از خرید به روش‌های سنتی، ابتدا از طریق گوگل وارد سایت‌های فروشگاهی آنلاین شده و اقدام به بررسی، مقایسه و برآورد قیمت می‌کند همین امر موجب گردیده تا خیلی از صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی بگیرند. فروشگاهی که قرار است از این پس مهم‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین راه فروش محصولات شما به مشتریان تان باشد. ما در گروه وب سازان خزر به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی:

طراحی یک سایت فروشگاهی با مزایای بسیاری همراه است که باعث می‌شود فروشگاه شما با موفقیت عمل کند و رضایت مشتریان را به دست آورد. برخی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی عبارتند از:

۱. دسترسی آسان:

سایت فروشگاهی به مشتریان اجازه می‌دهد به طور آنلاین و در هر زمانی به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند. این باعث می‌شود تا فروش شما رشد کند و بیشترین تعداد مشتریان را به خود جذب کنید.

۲. کاهش هزینه‌ها:

با داشتن یک سایت فروشگاهی، شما نیاز به یک فضای فیزیکی برای نمایش محصولات و خدمات ندارید که باعث کاهش هزینه‌های اجاره و فروشگاه فیزیکی می‌شود. همچنین، با استفاده از روش‌های آنلاینی مانند تبلیغات دیجیتالی و بازاریابی اینترنتی، نیاز به هزینه‌های زیاد تبلیغات نیز کاهش می‌یابد.

۳. گسترش بازار:

با داشتن یک سایت فروشگاهی، می‌توانید به بازار هدف خود در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید و محصولات خود را به مشتریان خارجی نیز عرضه کنید. این باعث می‌شود تا بازار خود را گسترش داده و فروش بیشتری بدست آورید.

۴. اطلاعات کامل:

در یک سایت فروشگاهی، شما می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد محصولات و خدمات خود را ارائه دهید. این اطلاعات شامل ویژگی‌ها، قیمت، موجودی، نظرات مشتریان و غیره است. این باعث اعتماد بیشتر مشتریان به شما می‌شود و تصمیم گیری برای خرید آسان‌تر می‌شود.

۵. پیگیری سفارشات و فروش:

با یک سایت فروشگاهی، شما می‌توانید به طور آسان سفارشات مشتریان را پیگیری کنید و به آن‌ها پیغام ها و اعلان‌های خاص ارسال کنید. همچنین، در صورت نیاز می‌توانید گزارشات و آمار فروش خود را نیز دریافت کنید. به طور خلاصه، طراحی یک سایت فروشگاهی به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود در هر زمان و هر مکان دسترسی داشته باشید و به فروشگاه شما رشد و پیشرفت بیانجامد.

 
 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی
مزایای طراحی سایت فروشگاهی

امکانات مورد نیاز در طراحی:

 

امکان اضافه کردن سبد خرید در طراحی سایت فروشگاهی لوازم آرایشی و بهداشتی، اعمال فیلتر برای دسته بندی محصولات، امکان ارسال نظر و مقایسه محصولات، امکان پرداخت از درگاه بانکی، لیست علاقه مندی‌ها و غیره امکاناتی است که در یک طراحی سایت فروشگاه آنلاین باید مورد بررسی قرار بگیرد. از دیگر امکانات موجود در طراحی سایت فروشگاهی می‌توانیم به: ایجاد پنل مدیریت، خبرنامه در طراحی سایت فروشگاهی، تعریف محصولات در هر دسته، تبلیغات در طراحی سایت فروشگاهی و غیره اشاره کنیم.

مبلغ طراحی سایت فروشگاهی:

 

همانطور که می‌دانیم قیمت‌های تعیین شده برای طراحی سایت فروشگاهی مانند طراحی سایت فروشگاه موبایل با توجه به قابلیت‌های آن متغیر است. به طور کلی می‌توان گفت که نیاز‌های شما و خواسته‌های شما از طراح سایت قیمت را تعیین می‌کند.

نحوه پرداخت به گونه‌ای است که شما بعد از بررسی‌های نهایی با طراح متخصص این کار پنجاه در صد از هزینه‌های توافق شده را در زمان استارت کار پرداخت می‌کنید. سی درصد از تعرفه طراحی سایت را بعد از فاز اول پرداخت می‌کنید و مابقی را بعد از اتمام پروژه.

نکات مربوط به طراحی سایت فروشگاهی:

 

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسائل در طراحی سایت فروشگاهی تمرکز روی نکات بهینه سازی طراحی سایت فروشگاهی است.

این موضوع باعث می‌شود تا سایت شما در جستجوی گوگل و ترافیک‌های بازدید کنندگان را به خود جلب می‌کند.

برای اینکه بتوانید یک وب‌سایت موفق داشته باشید باید در پی تکمیل کردن آن باشید. این تکمیل کردن به این صورت است که سایت شما به صورت صحیح بالا بیاید و کاربران بتوانند به تمام محصولات شما دسترسی داشته باشند.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

 

 

طراحی سایت حرفه‌ای برای افزایش فروش و سود کسب و کار شما

 

چرا طراحی سایت (web design) امروزه یکی از مهم‌ترین و موثرترین نیازها برای یک کسب و کار محسوب می‌شود؟

وب‌سایت شما همان ویترین کسب و کار شماست. با توجه به این موضوع که مخاطبان شما می‌توانند در هرجای دنیا و در هر ساعت از روز بدون هیچ گونه محدودیتی سایت شما رو ببینند پس طراحی سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل است که شما باید طراحی سایت فروشگاهی خود را به یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای و معتبر بسپارید. البته که باید به این نکته بسیار مهم هم اشاره داشته باشیم که سئو سایت هم در اهمیت بسیار بالایی در کنار طراحی و ساخت وب‌سایت وجود دارد. گروه وب سازان خزر با داشتن تجربه و مهارت لازم، به شما در راه اندازی سایت متناسب با کسب و کارتان کمک می‌کند.

 

 

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با طراحی سایت‌های دیگر در چیست؟

 

در طراحی سایت فروشگاهی باید تمام جزئیات و مشخصات محصول به طور کامل ذکر شود، این در حالی است که در سایت‌های دیگر به جزئیات زیاد توجه نکرده و توضیحات به صورت جامع ارائه می‌گردد. از تفاوت دیگر طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت‌ها این است که به دلیل تنوع محصولات و قیمت گذاری نیاز به بروزرسانی مداوم دارد و سایت فروشگاهی باید به صورتی طراحی شود که قابلیت تغییر و بروزرسانی بیش‌تری نسبت به سایت‌های دیگر داشته باشد.

سخن پایانی برای آشنایی طراحی سایت فروشگاهی لازم است که به نکات ارائه شده در این مقاله توجه کرده تا یک سایت فروشگاهی موفق و ایده آل داشته باشید. ما در این مقاله سعی داشته‌ایم تا با ارائه‌ی بهترین توضیحات و اطلاعات در این زمینه به شما کمک کرده و سودمند واقع شویم. از شما ممنونم که تا پایان این مقاله با ما همراه بوده‌اید، اگر شما نیز اطلاعاتی در این زمینه داشته‌اید می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می‌توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن تماس : 01132256877
همراه : 09129317376