طراحی سایت فروشگاهی در بابل

طراحی سایت فروشگاهی در بابل

طراحی سایت فروشگاهی در بابل | اگر به دنبال معرفی برند خود هستید یا قصد دارید به کمک دنیای وسیع اینترنت درآمد بالایی کسب، کنید الان بهترین فرصت است. گروه وب سازان خزر با تکیه بر طراحان جوان و خلاق خود طراحی سایت را در کمترین زمان با مناسب‌‍ترین قیمت ارائه داده و ایده یا خواسته‌های شما را به واقعیت مبدل می‌کند. شما می‌توانید برای بهرمندی از خدمات طراحی سایت در بابل با کارشناسان وب سازان خزر تماس بگیرید.

وب‌سایت فروشگاهی چیست؟

فروشگاه اینترنتی به یک وب‌سایت مجازی گفته می‌شود. یک سایت فروشگاه واقعی محصولات خود را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهد. این نوع خرید به دلیل مزیت‌های بسیار زیادی که دارد بعد از مدت کوتاهی توانست سبک زندگی جوامع را تغییر دهد. اگر شما می‌خواهید به کسب و کار خود رونق دهید، باید بگوییم که اولین چیزی که برای رسیدن به این هدف به آن نیاز دارید، طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد.

با طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای و زیبا در حقیقت یک شعبه دیگری برای فروشگاه خود راه اندازی کرده‌اید که این فروشگاه از نظر مکانی و زمانی هیچ محدودیتی برای مشتریانتان نخواهد داشت و برای راه‌اندازی این شعبه نیاز به هزینه خیلی کمتری در مقایسه با راه اندازی یک فروشگاه حقیقی دارید و می‌توانید به صورت بیست و چهار ساعته به مشتریان خود خدمت رسانی کنید. از آنجایی که امروزه بیشتر مردم تمایل به خرید اینترنتی دارند، طراحی سایت فروشگاهی در بابل می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در فروش بیشتر محصولات، افزایش اعتماد مشتریان و شناخته شدن برند کسب و کارتان داشته باشد.

تکنولوژی هر ثانیه نقش و جایگاه مهم‌تری در زندگی انسان امروزی پیدا می‌کند. فروشگاه‌های اینترنتی نیز از شاخه‌های اصلی این حوزه به حساب می‌آیند که تحولی عظیم در دنیای کسب و کار به وجود آوردند. برند‌ها یا Online Shop که می‌خواهند کالای خود را از طریق اینترنت به فروش برسانند می‌توانند با طراحی سایت فروشگاهی به هدف خود برسند.

طراحی سایت فروشگاهی در بابل

طراحی سایت در بابل
طراحی سایت در بابل

طراحی سایت فروشگاهی در بابل

در این بازار پر رقابت، هر روز شاهد وب‌سایت‌های فروشگاهی یا خدماتی جدید هستیم. پیدا کردن جایگاه خود و طراحی سایت فروشگاهی در بابل نیازمند دانش، آگاهی و حرفه‌ای بودن است. برای شهر بابل نیز به دلیل وجود کسب و کار‌های متعدد باید نهایت دقت خرج شود. یک وب‌سایت فروشگاهی مناسب، باید دارای طراحی جذاب و متنوع در ظاهر باشد.

ویژگی‌های وب سایت فروشگاهی


طراحی سایت فروشگاهی در بابل باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا از باقی وب‌سایت‌ها متمایز شود که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

طراحی ساده درعین حال پیشرفته
دسته‌بندی محصولات برای دسترسی آسان
درگاه پرداخت آنلاین
کسب گواهی‌های امنیتی SSL
تاییده‌های دولتی و صنفی
سبد خرید مشتری
وبلاگ برای معرفی محصولات و سئو کردن سایت
سرعت لود بالای صفحات
پیش‌نمایش محصولات
توضیح مختصر برای هر محصول
و…

ویژگی‌‌های وب‌سایت فروشگاهی موفق

کارکرد سایت، باید به گونه‌ای باشد که کاربر به سادگی بتواند به خواسته‌اش برسد و نیازش را برطرف کند. جالب است بدانید که بر طبق مطالعاتی که در زمینه‌ تاثیر نظرات کاربران بر سایت انجام گرفته، حدود ۹۵ درصد از کاربران نظرات را می‌خوانند. بر اساس نظر کارشناسان این حوزه، ۵۷ درصد از خریداران تنها به سراغ سایت‌هایی می‌روند که ۴ یا ۵ ستاره داشته باشند. بنابراین، نظرات کاربران بسیار اثرگذارند.
لیست خواسته‌ها، کاربران را مجاب می‌کند که برای بار دوم و چندم به سایت شما بازگردند. علاوه‌بر این، اگر کاربران در سایت شما ثبت نام کرده باشند، می‌توانید به ایمیل و یا شماره‌ تلفن او پیام دهید و او را تشویق کنید تا به سایت شما بازگردد و خرید ناتمام خود را تمام کند.
افزودن ارسال فوری به سایت موجب می‌شود کاربران تمایل بیشتری به خرید از سایت شما داشته باشند زیرا در برخی از موارد، فرد به سرعت به کالای مورد نظر احتیاج دارد.
موارد پیشنهادی و یا مشابه کالای انتخاب شده کاربر، کنجکاوی او را تحریک می‌کند و در اغلب موارد، او را تشویق می‌کند تا از صفحات بیشتری بازدید کند. اینکار زمان حضور کاربر در سایت را افزایش می‌دهد و سئو سایت را بهبود می‌بخشد.

گروه وب سازان خزر

طراحی سایتدر بابل
طراحی سایت در بابل

طراحی سایت فروشگاهی در بابل چه مزایایی دارد؟

کاهش هزینه: همانطور که می‌دانید راه اندازی فروشگاه فیزیکی نیاز به هزینه‌های بسیار زیادی مانند هزینه اجاره، هزینه خرید، هزینه سوخت و… دارد که این هزینه‌ها به هیچ عنوان در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد.

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی: با داشتن یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که هستید، مشتری جذب کنید، این در حالیست که در یک فروشگاه فیزیکی تنها در زمان‌های حضور شما است که مشتری به فروشگاه ورود می‌کند.

دسترسی آسان: این روز‌ها افراد جامعه به دلیل مشغله‌های کاری خود همواره به دنبال راحت ترین روش برای خرید محصولات خود هستند و این راحتی تنها با راه اندازی فروشگاه اینترنتی میسر می‌شود.

چرا باید یک وب‌سایت فروشگاهی داشته باشید؟


برای طراحی سایت فروشگاهی در بابل اولین مرحله انتخاب مشتریان هدف و مزیت رقابتی آن است و مرحله بعدی انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر است.

یک شرکت طراحی سایت مناسب باید خدماتی مانند: سئو و بهینه کردن سایت، پشتیبانی از سایت و طراحی سایت اختصاصی برای کسب‌ و کار شما ارائه دهد.

هزین هطراحی سایت فروشگاهی در بابل

زمانی که فردی تصمیم به طراحی سایت فروش می‌گیرد، این سوال مطرح می‌شود که هزینه طراحی سایت فروشگاهی در بابل چقدر است؟

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در بابل بسیار متفاوت و متغیر است اما امکانات و ویژِگی‌های سایت نیز بر روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد. قیمت سایت فروشگاهی بسته به فروشگاه طراحی شده، اختصاصی یا وردپرسی بودن سایت، پیچیدگی پروژه و همچنین مجموعه‌ای که انجام پروژه را عهده دار شده است، متفاوت خواهد بود. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که با کمک گرفتن از یک مجموعه معتبر امکان کاهش هزینه‌های ساخت وب‌سایت فراهم است.

با ما در ارتباط باشید

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی

مازندران، بابل، میدان کشوری نبش سرداران12

info @ websazanco.com

01132256877

09129317376