طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران | امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی اینترنت، داشتن وب‌سایت ضرورتی برای هر شغل یا هر فرد به حساب می‌آید. برای برطرف کردن این نیاز شرکت‌های طراحی سایت زیادی مشغول به فعالیت هستند. از طرف دیگر بسیاری از افرادی که با طراحی سایت آشنا هستند هم اقدام به طراحی وب‌سایت برای شرکت‌ها و سازمان‌ها کرده‌اند.

همه ما می‌دانیم به مکانی که کالا یا خدماتی را برای فروش به مشتریان خود ارائه می‌کند فروشگاه می‌گویند.

مانند: سوپرمارکت، نانوایی، آژانس هواپیمایی، مکانیکی و…این فروشگاه‌ها تا همین چندسال پیش فقط در مکان‌های مشخصی وجود داشتند که فروششان از طریق حضور مشتریان یا تماس تلفنی بود اماحالا بسیاری از این خرید و فروش‌ها از طریق اینترنت انجام می‌شود.

فروشگاه اینترنتی یا Online Shop، فروشگاهی است که از طریق اینترنت و وب‌سایت همانند یک فروشگاه سنتی، اجناس و خدمات مختلف را برای فروش ارائه می‌کند.
مشتریان پس از ورود به سایت کالا یا خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش می‌دهند. در مرحله بعدی روش پرداخت هزینه و ارسال آن را انتخاب کرده و پس از تایید سفارش از طریق مسئول فروش سایت، محصول برای آن‌ها ارسال می‌گردد.

 

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

بخش‌های یک سایت فروشگاهی

معمولا یک طراحی سایت فروشگاهی دارای صفحات و بخش های زیر است:

برگه اصلی: شامل اطلاعات اصلی فروشگاه و اسلایدر و محصولات پرفروش و برگزیدها است.
محصولات: شامل دسته بندی و فیلتر انواع محصولات می‌شود.
برگه هر محصول: دارای اطلاعاتی مثل: تصاویر محصول، درج قیمت، قسمت توضیحات و نظرات کاربران و … است.
بلاگ یا خبرنامه: محلی برای نوشتن آخرین خبر‌های فروشگاه و نگارش مطالب آموزشی در زمینه محصولات شما است.

درباره ما: شامل اطلاعات و سابقه و رزومه فروشگاه می باشد.
تماس با ما: شامل شماره تماس و راه‌های ارتباطی با پشتیبانی فروشگاه
برگه‌های فاکتور و تایید خرید و پروفایل مخاطب و … است.

 

مزایای داشتن سایت فروشگاهی


غلبه بر محدودیت‌های جغرافیایی

اگر شما یک فروشگاه بسیار ممتاز در شهر خود داشته باشید، هیچ‌گاه مشتریانی که در شهر‌های دیگر دارید، شما را نمی‌شناسند. اما اگر یک سایت شاخص داشته باشید، چطور؟

گسترش بازار

ما همیشه مشتریانی داریم که از حضور آن‌ها بی‌خبریم. اگر یک سایت با کیفیت فروشگاهی داشته باشید، مشتریانی از سازمان‌ها، موسسات، انجمن‌ها و… پیدا می‌کنید که هیچ‌گاه فکر نمی‌کردید آن‌ها مخاطب شما باشند!

مقرون به‌صرفه بودن

هزینه‌هایی مثل اجاره ساختمان، استخدام کارکنان، دکوراسیون، پول شارژ، پول آب و برق و گاز را فاکتور بگیرید!

همیشه آماده خدمت‌رسانی

مشتریان می‌توانند با شما در هر زمان و مکانی و حتی در خارج از ساعات کاری ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، سایت شما قابلیت معرفی محصولات یا خدمات را به بهترین شکل ممکن در تمام ساعات شبانه روز دارد. از نظر مشتری، فروشگاه‌های آنلاین به دلیل در دسترس بودن همیشگی، آسودگی خاطر بیشتری را در خرید ایجاد می‌کنند.

داده‌های ارزشمند

با تحلیل داده‌های آماری وب‌سایت خود از لحاظ تعداد مشتریان، مشتریان راضی و مقدار فروش می‌توانید کسب‌و‌کار خود را به حداکثر فروش نزدیک کنید. طیف متنوع داده‌ها و اطلاعاتی که یک سایت به شما می‌دهد رشد کسب‌کار شما را برجسته می‌کند.

تبلیغات کم‌هزینه و هدفمند

به جای هزینه‌های گزاف برای بیلبوردهای تبلیغاتی یا آگهی در تلویزیون، می‌توانید تبلیغات هدفمند و البته ارزان قیمتی را در اختیار داشته باشید. از طرفی نتایج این تبلیغات قابل بررسی و تحلیل است که مهم‌ترین عامل تاثیرگذاری تبلیغات شماست. این تبلیغات دقت و اطمینان بیشتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی پرهزینه سنتی دارد.

رشد سریع

مطمئن باشید!!! اگر سایت فروشگاهی زیبا و اصولی داشته باشید و بر محتوای سایت خود حساس باشید و با برنامه‌ریزی و هدفمندی پیش روید، متوسط درآمد شما چندین برابر خواهد شد.

راحت‌تر خواهید بود!

دیگر نیاز نیست روزانه حداقل ۸ ساعت در مغازه خود بنشینید و ۷ صبح از خواب بیدار شوید! می‌توانید در هر زمان و مکان دلخواه سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنید.

راه‌اندازی سریع

اگر اجرای سایت خود را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید، در کمتر از یک ماه یک سایت تمام عیار خواهید داشت و کسب درآمد آنلاین شما در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

افزایش بازدهی در روند کار‌ها

همه چیز سیستمی می‌شود. با یک کلیک به مشتری پیامک ارسال می‌شود و او از روند سفارش خود مطلع می‌گردد. کاغذ بازی‌ها حذف می‌شود و…

حرفه‌ای بودن

داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی اصولی این ذهنیت را در مشتری ایجاد می‌کند که شما در کارتان جدی هستید و آماده انجام خدمات خود به بهترین شکل ممکن هستید.

مدیریت آسان

شاید فکر کنید مدیریت یک سایت و پیش‌برد آن نیازمند استخدام یک نیروی متخصص است. اما بدانید مدیریت یک سایت در سال‌های اول فعالیت کار سخت و پیچیده‌ای نیست. اگر شما سایتی داشته باشید که با مهندسی دقیق طراحی شده باشد، مدیریت آن آسان و دلچسب خواهد بود.

 

گروه وب سازان خزر

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران
طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی

موارد زیر به عنوان مهم‌ترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی موفق، قابل توجه است:

سادگی استفاده از سایت
سرعت بالای لود شدن سایت
توضیحات مناسب و کافی درباره محصولات
تنوع بالای محصولات (البته بهتر است این تنوع در یک دسته خاص محصولی باشد)
مشاوره و گفتگوی آنلاین با فروشندگان سایت
قیمت‌های رقابتی
پیشنهادات تخفیفی و هدایا
ارسال سریع و رایگان
گارانتی و خدمات پس از فروش
روش‌های مختلف و امن پرداخت هزینه
امکان برگشت محصول درصورت عدم رضایت مشتری و…

 

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

با توجه به نیاز بسیار بازار به طراحی سایت، شرکت‌های طراحی وب‌سایت زیادی مشغول به کار هستند. اکثر کارفرمایان برای انتخاب شرکت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند. مواردی که لازم است قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت به آن‌ها توجه کنید:

نحوه انجام کار، روند طراحی سایت، خدمات پشتیبانی و بررسی و مقایسه نمونه کار‌ها

گروه طراحی سایت وب سازان خزر همواره یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در مازندران است. این شرکت در همه حوزه‌ها نمونه کار‌های متفاوتی دارد. گروه وب سازان خزر با وجود تیم طراحی خلاق و دارای هوش برتر توانسته است همه وب‌سایت‌های متفاوت را با درنگ طراحی و برنامه نویسی کند.

 

 

با ما در ارتباط باشید

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی

مازندران، بابل، میدان کشوری نبش سرداران12

info @ websazanco.com

01132256877

09129317376

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *